mamman til Karoline Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hvordan sa dere at dere venter barn til foreldre/svigerforeldre og søsken? Noen morsomme tips...??
Magstar Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Gi dem en kopi av UL bilde. Kan skrive på "vil du passe meg i mai 2009" ?
mamman til Karoline Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 Hehe... det var en ny vri, morsomt! Kom gjerne med flere tips
momaja 8+6 Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 vi malte kaffekrus med teksten : verdens beste farmor osv og la oppi kopi av UL bilde. Falt bra i smak her ihvertfall:)
Gjest Tina-Mari Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Morro!! Når tar man ul bilde da? Dette er første gangen for meg, så jeg er rimlig grønn... Syns det er helt pyton å vente med å si det... Vil skrike det ut!! Jeg vurderer å sende graviditets testen min i posten til mamma....hihi..
Gjest Tina-Mari Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Å jeg kom på en til!! Hva med et kort, "verdens beste mormor" (osv), å så skriver man noe som feks: Hei, jeg har ikke et navn helt enda, og jeg er her ikke før 13.mars 2009 (feks).....men jeg lurte på om vi to kan bli bedre kjent...for mamma forteller sånne vidunderlige ting om deg! *gråter* Savner mamman min!!!!!!!!!!!!! Wræææææææææææææl!
lille H Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Hei... Jeg bor på østlandet,og min famillie bor på vestlandet. Jeg skal hjem på ferie i begynelsen på august i anlednig min søsters 20 års dag. Hun skal få et bursdags kort hvor det står at hun skal bli tante. Til mamma og pappa sa jeg det bare rett ut.
mn73 Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Jeg sitter å fundere her også...har en på 15 og en på10 fra før, men med andre fedre.. så litt styr egentlig. Min samboer går med et helt nydelig smil og glans i øynene om dagen og er bare så glad. han vil vel egentlig løpe hjem til mamma så raskt som mulig:o) Men jeg bør vel informere mine unger først???? Hva har andre gjort i slike tilfeller?
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 kjøp "hva skal barnet hete"-bøker, å legg dem, mindre diskret, utover huset til foreldre og søsken ;o))
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Med førstemann sa vi til foreldrene våre; se på dette da og gav de helsekortet mitt.Alle satt en stund og studerte det før de oppdaget hva de hadde i hendene. Da ble det gledeshyl og tårer, syns det var gøy. Til søskene fortalte vi det rett ut. Uten om til min søster, for der hvisket jeg det i øret på hennes 4 år gamle sønn og han ble helt forskrekket og ville løfte på gensern min mens han ropte; hæ!? har tante en baby i magen!? Da skjønnte jo søster det også. Denne gangen skal vi kjøpe en skjorte på cafepress hvor det på magen står: i know a secret. Og på ryggen står det; im gonna be a bigbrother. Den skal jr få ha på seg når vi skal besøke foreldrene våre og så får vi se om de oppdager hva som står.
passilurken Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 jeg sa til moren min at jeg kom til å boikotte 55 årsdagen hennes. og om det heller var greit at vi kunne feire den på sykehuse med en fødsel? det funka veldig fint:) til storebroren min som bor på østlandet og nettopp hadde fått tilbud om jobb her hjemme, sa jeg at jeg hadde en veldig god grunn til at han skulle ta den jobben. han skulle bli onkel i februar. det funka og han flytter hjem til jul:):)
smilan Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 Jeg var i så stort sjokk så jeg ringte å sa det til mamma å søs, siden det er bare oss 3 igjen av familien (som det å har vært en stund) så har vi et litt spes/nært forhold.. Å da sa je " je tissa på pinnen å den sier at je er gravid" jaja! ikke veldig fint kanskje, men liker det lettvint...
Bic&Bac Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 mn73: Ja, ungene dine bør def. få vite det først! Tenk så kjipt for dem hvis de skulle få høre det fra noen andre først. Dere andre: Bare å si det når man vil det! Man må ikke vente til det har gått 12 uker. Man sier det når man selv føler for det... Men ordinær ul er jo ikke før rundt uke 18-19, så litt lenge å vente for mange hvis man skal vente til man har ul-bilde.... hehe
Endeligtobarnsmamma Skrevet 6. juli 2008 #14 Skrevet 6. juli 2008 Jeg hadde en ide om å invitere tanter og besteforeldre til bursdag jeg da. Kjøpe sånne barnbursdagsinvitasjonskort og skrive "dere er invitert i NNs bursdag ca (termindato). Håper dere kan komme! Men endte opp med å fortelle det rett ut i steden
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 Vi har skilte foreldre begge to så vi måtte ta en liten kjøre runde:) vi hadde kjøpt med smokker 4 stk(en til hver av foreldrene) spurte etter en stund om de skulle noe spes rundt 15 februar? og alle svarte omtrent likt: herregud det veit jeg da ikke enda..phu...da spurte vi om de ikke kunne passe på den ene smokken for oss...tok litt tid for ett par av de skjønte det, men når de skjønte de var det jubel tårer og latter:) falt i smak hos de:) mamma og svigers tar nå alltid fram smokken når vi kommer på besøk hihi søte da;) vi sa det når jeg var 4+4 ca...følte det passet fint for oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå