catine Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 jogge igjen? Har jogget regelmessig, men nå er det sikkert 1 mnd. siden sist. Jeg er bare 4,5 uke på vei og er selvfølgelig nervøs for at noe skal skje... Men det skal vel gå greit å jogge- skal det ikke det? Eller ville dere ikke gjort det så tidlig i svangerskapet? (man blir så nervøs for alt...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 For deg som har holdt på å jogge regelmessig skal det vel egentlig ikke være noen problem for å fortsette. Mi kusine red på hest nesten helt frem til fødsel fordi hun har ridd siden hun var lita!.Men noen kan ikke, som meg, har litt for mange hendelser bak meg til at det er trygt!Og har ikke trent siden jeg var 16 så kroppen er jo ikke vant med det! Tror det skal mye til for at man mister hvis man har trent jevnlig, fosteret ligger veldig godt inni der!Men det finnes unntak, så det beste rådet jeg kan gi, er å kjenne selv på kroppen,du kjenner den best! Men forhør deg med en ekspert!Fast legen din kanskje!
pivi Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Du kan holde på som du alltid har, lytt til kroppen er det eneste som teller, jeg er en aktiv person selv og det går helt greit å spinne i et par timer, men blir ikke så veldig mye hard styrke tråkk:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå