Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man svar/-brev i posten fra nav om at søknaden er godkjent eller må man bare satse på at alt er greit?? Noen som hvet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer eg oxo på....

Skrevet

Tror du skal få svar når alt er greit.

Skrevet

Hei, er på besøk fra dinbaby :o)

Det er nok forskjellig fra kommune til kommune, men ja, du skal få et svar/brev på at ting er i orden. Men ofte får du ikke dette før etter at permisjonen er godt i gang, så det kan lønne seg å ringe både nav og arb.giver og sjekke at alle har fått alt de skal ha for å kunne utbetale foreldrepengene til riktig tid. Jeg måtte purre nav to ganger, de mente de ikke hadde fått inntektsopplysniger fra arb.giver, jeg purret dem opp siste gang, og da hadde jeg penger på konto etter et par dager. Har fortsatt ikke fått noe svarbrev men...

Skrevet

I denne byen får vi ikke svar før barnet er født...

Skrevet

Jeg går ut i permisjon til fredagen og har ikke fått noe brev fra NAV ang foreldrepengene.. Men jeg regner med at alt er i orden, ellers finner jeg det fort nok ut tenker jeg :P hehe..

Bor i Tønsberg

Skrevet

jeg tror jeg får pengene fra arb.giver når jeg er i perm, slik at det er arb.giver som får tilbakebetalt fra NAV. Flere som har det sånn? jeg har ikke fått brev om at det er iorden hvertfall, selv om det er maaange uker siden jeg leverte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...