2 gutter og ei lita jente:) Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg skal ha mitt tredje ks, så dette blir planlagt. Pga av alvorlig preeklamsi i d to tidligere har jordmor sagt at det er nok best å ta det så raskt det går. Hun mente det i uke 37 var helt problemfritt. Så i dag skulle jeg få dato. Det ble i tillegg målt feil under ul i uke 18. Jeg har 8 ul og det er kun 1 som ikke stemmer å det er den i uke 18, men legen i dag skulle gå etter denne terminen For det var den i uke 18 som gjalt. Noe som sier jeg får ks 8 dager før den riktige termin. Er så redd for at det skal bli bare kaos og rot denne gangen også, slik at mannen min ikke kan være med. Følte jeg ikke kom igjennom med mine argumeneter mine legen. Kan jeg be om nytt møte?
Gjest elissa2 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 ja det er klart at du kan be om et nytt møte. du har jo rett til å bli hørt. skjønner godt du er bekymra. jeg hadde også preeklampsi sist svangerskap,og er livredd for at det skal oppstå denne gangen også. krev et nytt møte du, og se om du kommer gjennom med dine argumenter...kanskje jordmor kan hjelpe til også?? det gjorde hvertfall min:) lykke til da, og la meg få høre hvordan det går med deg:) klem fra meg:)
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Ja, du kan be om et nytt møte. Og du kan spørre jordmoren din om ikke hun kan bli med deg (ev. skrive en anbefaling) slik at du har en fagperson på din side. Lykke til!
2 gutter og ei lita jente:) Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 Takk! Det er ikke mye som skal til før hele verden raser sammen fortiden, men nå øyner jeg håp for å bli hørt. Skal be henne skrive et notat jeg kan ta med, eller om hun ringer inn. Hun jobber også på fødeavdelingen og er godt kjent der av legene. Må bare vente til hun kommer hjem fra ferie nå. . . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå