Tingenes Herre Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 I dag har jeg fått konstatert SA. Var akkurat ferdig med 9 uker da jeg begynte å blø. Hadde vært på UL og sett hjertet banke to dager før....så det kom som et stort sjokk (selv om jeg vet man ikke kan regne med noe så tidlig...). Sånn er livet.
det spirer i magen Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Å stakkars deg! Det må være forderdelig tungt! Håper du snart blir gravid igjen :-)
boble <3 Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Huff så trist... Krysser alt for at du snart blir gravid igejn og at det går myyye bedre neste gang:0)
pulverheksbaby Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Er sååå trist å lese om alle av oss som mister.. Hadde selv en SA i november, og har IKM nå på lørdag, men har ingen forhåpninger. Jeg begynte også å blø 3 dager etter jeg var på tidlig UL,var i uke 11, gikk av flyet i Antalya og da bare rant det. Blir litt hengende med hodet av alle som klarer å bli gravide i tillegg til at jeg selvfølgelig er glad på deres vegne. Litt komplisert.. Men vi får trøste oss med at vi faktisk BLIR gravide!! En dag sitter den lille! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå