Gå til innhold

Tilbake på bli gravid...


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg fått konstatert SA. Var akkurat ferdig med 9 uker da jeg begynte å blø. Hadde vært på UL og sett hjertet banke to dager før....så det kom som et stort sjokk (selv om jeg vet man ikke kan regne med noe så tidlig...). Sånn er livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å stakkars deg! Det må være forderdelig tungt! Håper du snart blir gravid igjen :-)

Skrevet

Huff så trist... Krysser alt for at du snart blir gravid igejn og at det går myyye bedre neste gang:0)

Skrevet

Er sååå trist å lese om alle av oss som mister..

Hadde selv en SA i november, og har IKM nå på lørdag, men har ingen forhåpninger.

Jeg begynte også å blø 3 dager etter jeg var på tidlig UL,var i uke 11, gikk av flyet i Antalya og da bare rant det.

Blir litt hengende med hodet av alle som klarer å bli gravide i tillegg til at jeg selvfølgelig er glad på deres vegne. Litt komplisert..

Men vi får trøste oss med at vi faktisk BLIR gravide!! En dag sitter den lille! :o)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...