Thessa og Bebbis Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg hadde en SA for 2 uker siden. Igår hadde vi sex med kondom som sprakk. Er det egentlig "farlig" å bli gravid så kort tid etterpå?
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg ble gravid umiddelbart etter en SA. Alt vel så langt (termin 8. august).
Thessa og Bebbis Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 :-) Så bra! At alt går bra mener jeg! Hadde du utskrapning også? Det hadde jeg, tror du det har noe å si? Jeg kjører på jeg! :-) Jeg kjører på jeg, har en følelse av at det ikke har noe å si i det heletatt :-)
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Hadde ikke utskraping (skjedde i uke 6). Du kan jo se på denne linken hvor en gynekolog svarer på dette: http://www.doktoronline.no/qa/forum/2/qa3584242.html?s=qa.b.last50 :-)
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Jeg opplevde SA rundt uke8 og hadde ikke utskraping, jeg ble gravid igjen med en gang etterpå og venter på gutt nr.2 20.august:) Masse lykke til:)
Thessa og Bebbis Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2008 Hurra! Takk jenter! Og lykke til med de små søte! :-) Forhåpentligvis får jeg min etterlengtede baby snart
2prinsesserogbim Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Jeg holder på med en SA mest sannsynlig, skal til legen igjen halv 2... Håper jeg også blir gravid igjen med en gang... jeg vil så gjerne.. Vi har prøvd i 1 1/2 år og jeg var så gla når jeg fikk positiv test for en uke siden, men gleden viser seg å være kortvarig=(
MissBenz Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Jeg ble d. Hadde SA 2.mai og regnet etter det har jeg termin 8.februar. UL i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå