Gå til innhold

risiko å bli gravid rett etter SA?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA for 2 uker siden. Igår hadde vi sex med kondom som sprakk. Er det egentlig "farlig" å bli gravid så kort tid etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid umiddelbart etter en SA. Alt vel så langt (termin 8. august).

Skrevet

:-) Så bra! At alt går bra mener jeg!

Hadde du utskrapning også? Det hadde jeg, tror du det har noe å si? Jeg kjører på jeg! :-) Jeg kjører på jeg, har en følelse av at det ikke har noe å si i det heletatt :-)

Skrevet

Jeg opplevde SA rundt uke8 og hadde ikke utskraping, jeg ble gravid igjen med en gang etterpå og venter på gutt nr.2 20.august:)

Masse lykke til:)

Skrevet

Hurra! :) Takk jenter! Og lykke til med de små søte! :-)

 

Forhåpentligvis får jeg min etterlengtede baby snart :)

Skrevet

Jeg holder på med en SA mest sannsynlig, skal til legen igjen halv 2...

 

Håper jeg også blir gravid igjen med en gang... jeg vil så gjerne.. Vi har prøvd i 1 1/2 år og jeg var så gla når jeg fikk positiv test for en uke siden, men gleden viser seg å være kortvarig=(

Skrevet

Jeg ble d. Hadde SA 2.mai og regnet etter det har jeg termin 8.februar. UL i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...