Gå til innhold

stikkninger i underlivet..samme som 3 tri

Anbefalte innlegg

Skrevet

..ringte føden bare for å høre hva de sa..

sa at den siste uken har jeg kjent stikkninger å nedpress i underlivet,spesiellt når han beveger på seg,da er d akkuratt så han vrir seg ned over i skjeden..er skikkelig ekkelt å vondt ..

så da ringte jeg bare for å høre om dette kan være hode som presser seg nedover eller om han bare ligger så langt nedi bekkenet..

de sa jeg var velkommen opp til de for en sjekk..men jeg bor 3 kvarter unna sykehuset..å har 2 barn jeg må plassere.,,jeg er ikke hysterisk..så jeg føler kanskje bare at jeg trengte et svar gjennom tlf,,men når de sier at jeg kan komme opp så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre..

hmm..hva hadde dere gjordt?ser jo at d er mangen her inne som sier d samme som meg ang disse stikkningene..så kanskje d bare skal være sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

de er vanligt å ha den stikkende følelsen,jeg har de veldigt ofte.

viss du føler at du vil se at alt er greit og at du uroar deg så burde du få en sjekk men viss alt føles normalt untatt den stikkingen så tror jeg ikke du behøver det.

de er bare bayen som presser seg ner i bekkenet.=)

Lykke til=)

Skrevet

ja..kanskje jeg bare skal se d ann..hvor langt er du på vei?

jeg er 31+4

synes d var litt tidlig å kjenne sånn nedpress men..

er 3 gangs..

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg er 33+4 men jeg har kjent de sånn sen uke 30... så tror ikke de betyder så mye...men få deg en sjekk viss du er urolig.

Skrevet

jeg er like langt på vei som deg, og har kjent sånn i noen uker nå. Men min ligger veldig godt nedi bekkenet, så jeg trur det er derfor.

Skrevet

ja d er nok helt vanlig..som jeg sa til jordmor så er jo dette nr 3 å jeg burde kanskje visst..men glemmer liksom så lett ..d er jo snart 5 år siden sist hehe

Skrevet

jeg har det på samme måte, og er i uke 36 nå. det er vel minst to uker siden det begynte hvis ikke 3 uker siden. jeg har også mye rielignende smerter og svie i ryggen. jeg har vært inne på ul, og baby har lagt seg til med hodet ned. de sa han lå godt nede i bekkenet så det er nok derfor jeg kjenner det sånn. det kan kjennes ut som jeg har huet til baby mellom bena noen ganger så mye presser det. er andregans jeg da.

Skrevet

Vet du om hodet til barnet har festest seg? Jenta mi sitt hodet festet seg på den tiden, hadde utrolig mye stikninger, var til tider kjempe vonde, ble sikkelige sting smerter, vist du forstår, men mye stikk er like vanlig som ingen stikk;) vi er forskjellige, men er du urolig så ta deg ein tur. .

Skrevet

vet bare at hodet ligger ned over..

er ikke urolig eller engstelig sånn egentlig..men siden hu sa jeg kunne komme til en sjekk så lurer jeg på om jeg skal gjøre d..bare for å se om d stemmer dette som alle sier:)å d er d nok..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...