Gå til innhold

Blitt strippa til 2 cm idag


lillefot

Anbefalte innlegg

Og jeg har litt modning. HURRA! Blir lagt inn i morgen hvis det ikke skjer noe i natt, og blir satt igang onsdag morgen. Endelig ferdig. Fytti grisen så lei jeg er av krykker, vondt og hæler som smeller mot ribbeina mine hele tiden. Andre som har blitt strippa og fått rier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Lurte bare på hvordan dere kan bli strippet og satt i gang når dere ikke har termin før om over en uke? Har selv termin den 6. altså bare om 5 dager, men her i gården er det ikke snakk om at legen eller jordmoren gjør noe slikt. De sa at ingenting blir gjort før den 20, dvs. 14 dager etter termin. Skulle på noe overtidskontroll noen dager før da men..Trodde det var vanlig praksis jeg... uff.. begynner å bli litt utålmodig jeg... skulle gjerne fått litt fart på ting selv så det er derfor jeg lurer.. setter pris på svar hvordan dere har fått til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riene hadde startet og jm på føden ville sjekke åpning. Hun tøyde med det samme litt for å sjekke om det tok seg opp igjen. Ingen vits i å strippe om man ikke er moden enda. Men de ville så absolutt ikke gi meg noe riestimulerende eller hjelpe meg igang igjen da riene stoppet det ble kun gjort ved spes anledninger(uro for baby el overtid) Skikkelig kjedelig å måtte dra hjem fra føden igjen...uten resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 37 uker i dag å har vært inne med rier 21 ganger allerede. men de har stoppet.

Men jeg blir antagelig strippet neste uke, da snakket om de iallefall. har 2 cm åpning. er jeg heldig kan det jo skje før neste uke men vi får se. så får vi se hva de sier neste uke igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...