Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som lekker/har lekt fostervann, kan dere beskrive hvordan fostervannet ser ut/lukter?

I det siste har jeg vært nødt til å skifte truse 2-3 ganger om dagen! Det er helt blankt, noen ganger ser det ut som om at det er noe grønt ilamme..Det lukter ikke stygt av det, men det er en spesiel lukt..

Hvor mye lekker man for dagen?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på denne... kan det ha litt tykk konsistens, med farge eller er det som blankt tntflytende vanlig vann??

hvis en har lekt, lekker en mer utover dagen da i tilfelle??? opptil mange ganger??? ikke bare 2 liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...