kriztie Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Dere som lekker/har lekt fostervann, kan dere beskrive hvordan fostervannet ser ut/lukter? I det siste har jeg vært nødt til å skifte truse 2-3 ganger om dagen! Det er helt blankt, noen ganger ser det ut som om at det er noe grønt ilamme..Det lukter ikke stygt av det, men det er en spesiel lukt.. Hvor mye lekker man for dagen?
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 dytter litt på denne... kan det ha litt tykk konsistens, med farge eller er det som blankt tntflytende vanlig vann?? hvis en har lekt, lekker en mer utover dagen da i tilfelle??? opptil mange ganger??? ikke bare 2 liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå