TinaP Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Vet dette er helt utenfor tema, men jeg legger det inn her likevel. Har aldri prøvd dette før. Har vokset ben, under armer og øyenbryn, men har aldri turt å ta bikinilinjen. Der har jeg brukt høvel. Vurderer nå å vokse bikinilinjen (i salong selvfølgelig). Må man ta av seg trusa? Føler det er litt intimt og har derfor ikke gjort det før. Håper noen kan svare.
Ingeberta Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Fikk alltid engangstruse som jeg skiftet til den gang jeg pleide å vedlikeholde meg selv i salong:-)
Legekjærringa Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 som regel får man en sånn engangs truse for å dekke over noe....hvis ikke alt skal av da. Jeg tror ikke blygheten er det du kommer til å tenke på når de drar stripene.....au!!!!!! Men det går ganske greit etterhvert. Ingenting i forhold til å føde, men annerledes smerte da. Hvis du kun skal ta bikinilinjen og ikke brazilian så gjør det ikke så vondt. Men litt obs på at man kan få inngrodde hår (selv om de påstår det motsatte)
Legekjærringa Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 ved voksing bl.a så kan hårsekken bli vridd slik at håret ikke vokser utover over hudoverflaten, men vokser innnover i huden, og kan skape en betennelsesreaksjon i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå