3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg brukte Trionetta før og syntes den var veldig fin, ettersom jeg ikke hadde noen "bivirkninger" av den... Da den gikk ut av prod ble jeg anbefalt Loette av legen min; det skulle visstnok være det samme. Men jeg synes seriøst at jeg bare blir mer og mer humør"syk". Ikke sånn at det svinger så mye i humøret, men at jeg i grunnen er mer nedstemt enn vanlig... Pleier aldri å være det om sommeren, men aner ikke om det egentlig har noe med Loette å gjøre... Andre som har brukt denne og følt det samme???
Vrimle Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Da jeg gikk på Trionetta var jeg sånn som du sier du er av Loette. Jeg tenkte alt for mye, og ble trist og nedstemt. Jeg kunne sitte å skrike lenge uten å i det hele tatt vite hvorfor jeg skrek. Nå går jeg på Loette, de fungerer mye bedre på meg, bortsett fra at jeg hadde mellomblødninger i starten. Så det er nok veldig forskjellig fra person til person vil jeg tro. Vi reagerer nok veldig forskjellig på ting. Fikk forresten beskjed om at Loette er mildere enn Trionetta på hormoner..
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Oj! Totalt motsatt?? Det som er så vanskelig med p-piller... At man reagerer så forskjellig... Litt irritirende når man bruker noen som er ok, så taes de ut av produksjon og de nye man får anbefalt passer en dårlig... Får ta en tur til legen igjen og spørre om en annen type. Noen som vet om jeg MÅ ha time eller om jeg bare kan be om å bytte merke pga bivirkninger??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå