miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hei! Er i min 10 uke, og er bare så trøtt og sliten. Når jeg kommer hjem fra jobb, må jeg bare sove, har ingen overskudd lenger. Sover dårlig på natta, da jeg er ofte oppe på do, og finner ingen god sovestilling pga vonde bryster. På jobb føler jeg at jeg går rundt å er sur, trøtt og lei. Jobber med mennesker, så det er fælt å ikke ha noe overskudd til de lenger. Lurer på om jeg skal ringe sykehuset(der jeg får oppfølging pga diabetes) og høre om det går ann å få en sykemeldig en liten uke. Bare for å komme meg litt ovenpå igjen?Hva syns dere? viss jeg ikke får sykemelding, vurdere jeg egenmeldig noen dager. Er så lei av å gå rundt å være sur og lei og trøtt hele tiden!!!
Endeligtobarnsmamma Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Kjenner med SÅ igjen Dårlig søvn på natta (tror jeg er på do 5 ganger i timen MINST) og finner heller ingen god sovestilling.... Til slutt bestod livet mitt i å spise, sove og være på jobb. Gikk til sjefen min og jobber nå halve vakter frem til ferie i uke 28, endelig føler jeg meg som et menneske igjen. Deilig å kunne yte noe på jobb, sove og så faktisk ha en smule overskudd til å være sosial med mannen min eller lufte en stakkars hund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå