Gå til innhold

trøtt og sliten! Hva gjør jeg??


miss 80 høygravid-ks 23.1.09

Anbefalte innlegg

Er i min 10 uke, og er bare så trøtt og sliten. Når jeg kommer hjem fra jobb, må jeg bare sove, har ingen overskudd lenger. Sover dårlig på natta, da jeg er ofte oppe på do, og finner ingen god sovestilling pga vonde bryster.

På jobb føler jeg at jeg går rundt å er sur, trøtt og lei. Jobber med mennesker, så det er fælt å ikke ha noe overskudd til de lenger.

 

Lurer på om jeg skal ringe sykehuset(der jeg får oppfølging pga diabetes) og høre om det går ann å få en sykemeldig en liten uke. Bare for å komme meg litt ovenpå igjen?Hva syns dere? viss jeg ikke får sykemelding, vurdere jeg egenmeldig noen dager. Er så lei av å gå rundt å være sur og lei og trøtt hele tiden!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du sliter med akkurat det samme som meg ,jeg sover gjerne til tolv,ett på dagen:)men våkner mye pga vonde bryster å mange do turer.å jeg har sykemeldt meg for jeg har null overskudd til å jobbe nå,jeg har to gravide venninner som er lenger på vei å de hadde dette problemet til ca uke 15,så vi får slite litt til med disse problemetl:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. Prøver å få tak i legen nå, men det er jammen ikke lett...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også akkurat på samme måten. Er sykemeldt 50% jeg, så jeg jobber annenhver dag, og det fungerer veldig fint for meg. Får ladet batteriene innimellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tak i legen min, og jeg er sykemeldt ut uka. Håper at jeg er litt uthvilt til mandag da. Da er det bare 4 dager på jobben, så ferie!!!Kan nesten ikke vente...:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...