Gå til innhold

Jeg må bare spørre... Er det slik

Anbefalte innlegg

Skrevet

at dere med eneggede tvillinger kler de i akkurat like klær osv. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan vel gjøre det selvom de er toegga åsså..?!

men ja,jeg kler de likt...kler de åsså i like klær men forskjellig farge...

Men har begynnt å kjøpe mer ulikt:) :) Vil helst de skal være litt ulike i klærne...:))

Skrevet

Planen min var å ikke kle de likt, guttene mine er to-eggede.Men nå er det slik at vi har fått så utrolig mye fine klær i gaver, selvfølgelig dobbelt opp av alt :) da er det veldig lett for å kle de i likt. Etterhvert som de blir eldre skal de ikke kles likt, viktig at vi viser at de er forkjellige. Kaller de heller ikke for "tvillingene", men guttene eller jeg bruker navnene deres. De er jo egne personer :)

Skrevet

Jeg har en-eggede tvilling gutter.

Kler de likt hvis vi skal ut på noe "spessielt", men ikke til hverdags.

Kaller de heller ikke for tvillingene, for da høres det kun ut som 1 person!

Skrevet

jeg har toegga gutter som stort sett er likt kledd. Hadde ikke planlagt det slik under svangerskapet. var da veldig tydelig paa at de ikke skulle kles likt. Da de kom ut var de saa forskjellige at eneste maaten folk ser de er tvillinger paa er at de er like i stoerrelse og likt kledd.

Gjest bissen
Skrevet

Samme som over her:) Har to veldig forskjellige toeggede, skiller bla over tre kg..så eneste måten jeg kan vise at de er tvillinger er å kle dem likt. Men syns det er veldig viktig å styrke individualiteten når de blir eldre.

Har forøvrig aldri kalt dem for tvillingene jeg heller..syns det høres upersonlig og rart ut jeg da.

Skrevet

enig,høres helt på bærtur ut å kalle de tvillingene...det gjør ikke jeg heller...

men er noen i fam som gjør det,og det irriterer meg...grr...!!

Skrevet

Hehe... jeg er tvilling... og pappa kaller oss enda for tvilligene... må flire litt, 29 år og har _DEN_ bra tittelen. Og mamma kledde oss i helt like klær når vi var små... helt til vi begynte på skolen faktisk. Finner ikke ett bilde i albumet mitt, der vi har ulike klær :P

Skrevet

Har som regel kledd dem likt. Men prøver å kjøpe likt i forskjellige farger om det går. I barnehagen har de som regel foskjellige gensere/t-shirt og luer. De ansatte ser ikke så lett forskjell på de:)

Ellers kaller heller ikke vi de for tvillingene, blir med navn eller guttene. Men det er noen som sier tvillingene og det bryr jeg meg egentlig ikke så mye om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...