loffmusa Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 hellu:) hvor har dere kjøpt eller skal kjøpe sengehimmel,sengekant og madrass? eneste er princess som har sengehimmel MEN kun i hvit. hva syns dere? hvit sengehimmel og kant og rosa/blått sengetøy eller rosa/blå senge himmel og hvitt sengetøy. selv synes jg forslag 1 er best, bare morro å høre hva andre gjør:)
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har ikke kjøpt enda, men har sett på reflex og der har de mange fine I mange forskjellige farger. Av de to forslagene dine syns jeg også at forslag 1 er best Lettere å variere med andre farger enn rosa og blått også hvis du får lyst til det.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg synes også at forslag 1 er best; det er jo ikke sikkert at du vil ha kun farger som passer til rosa, selv om du får jente? Selv har vi natur-grønt soverom med beige detaljer, pluss mye lin, mørkt tre osv, og vi fant en helt perfekt sengehimmel på IKEA. Den er hvit med grønne blader, og den passet så fint inne på soverommet vårt! Det er altså helt utrolig hvor mye en sengehimmel gjør for helhetsinntrykket! Så absolutt; kjøp hvit sengehimmel!
loffmusa Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 ja, var nettopp dt jeg tenkte. først så var jg opptatt av at senga er hvit og at jg ville ha rosa kant og himmel og hvite sengesett me forskjellige firgurer og farger på. seden vi får jente. men nå tenker jg heller at: senga,sengekant og himmel er hvitt som da kan brukes senere om dt kommer en gutt:) så kan vi heller kjøpe rosa sengetøy nå te jenta og blått senere om dt sku bli aktuelt. men skal no variere me sengesetta nå og. skakke bare bli ei ROSA jente da:)
loffmusa Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 hvor mye kostet sengehimmel på ikea da? på princess var dt rundt 370kr for himmel og kant.
mamman til juliprinsesse Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Vi kjøpte sengekant og himmel i hvitt, mener det var på princess til under 200 lappen trur det var 179 på del jeg. hadde først lyst på rosa men fant ut at det var veldig pent med hvitt da, så har vi kjøpt rosa sengetøy
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har også hvit seng og kjøpte himmel og kant på princess til 179,- delen. Hvitt. Tenker at når alt er hvitt passer det godt med feks rosa sengesett, og det blir lettere å matche med evt mønstrete eller andre farger for variasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå