Gå til innhold

hoppper over i juli klubben...


camsi

Anbefalte innlegg

er 7 dager over i dag å regner med det ikke skjer så mye i løpet av den siste dagen i juni.

skal på kontroll i morgen, men håper noe kan skje i løpet av natten ihvertfall.

begynner å bli litt lei...

kjenner litt murringer men ikke så mye å skryte av!

 

flere som må skifte fødselsmåned her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kan slå følge med deg. 2 dager å overtid her. Og regner ikke med det skjer noe her ennå. Er litt lei nå .... Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slår følge jeg også... 5dager over i dag... alt kjennes fredelig ut akkuratt nå, så blir nok ingen juniunge dette heller...

 

blir satt i gang fredag om det ikke har skjedd noe til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel melde meg inn her jeg også:) Hadde termin igår, men lite action her i gården! Håper det skjer noe snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må nok vi også flytte over her:-/ selv om d ikke var ønskelig, hehe.... 7 dager ov er termin idag.... han har visst god tid denne lille prinsen:) bedre tid enn sin mor hvertfall:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker meg inn her jeg også! "Bare" 2 dager på overtid jeg da! Tror det blir ei stund til fødsel enda. Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må nok bli med her jeg oxo... er 9 dager på overtid nå... Skal på kontroll i dag kl 15 hos jordmor... Ønsker at ho sender meg ut på sykehuset til sjekk for jeg har MS og skal ikke slite meg for mye ut og nå begynner jeg å bli sliten her så nå må det skje noe snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også inn her. Hadde termin igår så regnet vell egentlig med å hoppe over. Ikke så lei ennå men sef veldig klar for at det skal skje noe. Slimproppen gikk i forrige uke men lite har skjedd etter det. Litt brunlig utflod nå så det er jo lov å håpe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir juli baby på oss også. E på 9. overtidsdag. venter å venter, men ingenting som skjer. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært på sjekk å blitt strippet i dag! hadde litt åpning...

riene har starta, men er veldig uregelmessig...

håper det skjer noe i løpet av denne natta nå!

begynner å bli mektig lei nå...

vil bare ha ut denne nydelige bebisen så jeg kan se på den hver dag!! =)

 

lykke til til dere alle andre som er godt over tida nå!

bebisen kommer ut til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må også over hit.....

jeg var også til sjekk idag, og ble strippet.... veldig vondt...

hadde 2 cm opning. ingen rier bare litt kynnere etter dette. begynner å få dårlig tid, mennen min reiser på torsdagskveld, han må på jobb!!!! (dårlig teiming)

har tatt en dose lakserolje nå i kveld, pluss pumpet puppene i 45 min.... har fortsatt ingen tegn=/

skal legge meg nå, å håpe på at noe vil skje inatt, er 8 dager på overtid. (dette er 2 sv.sk). trodde jeg jaffal ville få til termin.

hadde vært kosligt om pappaen fikk treffe babyen før han reiser!!!!

 

lykke til til dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja så hopper jeg over jeg også, hadde termin 29.06 så nå er jeg 3 dager over ul termin... Heldigvis er jeg ikke lei ennå..... Mor har drømt at jeg skulle få en jente 4 juli, dette gjorde hun før jeg fortalte jeg var gravid igjen. Vi får jente, nå gjenstår det bare å se om hun kommer den 4 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også termin 30 juni. Men fortsatt er det lite som skjer. Men stusser litt når noen sier de er på overtid så fort man er over termin... Man er vel ikke på overtid før man har gått 42 uker +?

Eller tar jeg helt feil der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...