Gå til innhold

sukker i urinen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere med spor av sukker i urinen? Tegn på svangerskaps diabetes eller? Er litt bekymret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har sukker i urinen.. men vet ikke noe mer liksom:S

fikk bare vit det..

Skrevet

hei det kan være tegn på svangerskapsdiabetes ja. jeg hadde sv.diabetes sist svangerskap. da jeg hadde sukker i urinen ett par ganger etter hverandre. målte med fjorten dagers mellomrom. jeg måtte ta en sukkerbelastningstest, som viste med sikkerhet at jeg hadde sv. diabetes. Jeg ville ha fulgt med å tatt urinprøve litt oftere.

Lykke til :-)

Skrevet

Hvordan var svangerskapet da me sv. diabetes? Noen komplikasjoner under/etter fødsel? Skal ta ny urinprøve om en måned. Får prøve å få et litt sunnere kosthold nå fremover.

Skrevet

sv. skapet ble veldig sunt etter at jeg fikk sv. diabetesen. jeg slapp å få insulin og klarte å regulere med kostholdet. Målte blodsukkeret før og etter måltid. (husker ikke hva verdiene skulle ligge på jeg ) og fant mat som passet til mitt blodsukker:-). Fikk veiledning på sykehuset ang kosthold og måling. Så det gikk veldig greit.

Samboeren min spiste samme maten som jeg, og gikk ned 5 kilo. hehe han ble en slank mann. De mnd i svangerskapet var de sunneste jeg har hatt i hele mitt liv. gikk selv ned 3 kilo. Etter sv.skapet var diabetesen borte:-)

Jeg får nok tilbake sv. diabetes dette sv. skalpet også, legen min sa jeg måtte forberede meg på det.

Barnet mitt var ikke noe unormalt stor da han kom til verden og fødsel gikk normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...