Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 eller er dere ganske sikekr på å føde før termin? jeg har egentlig litt på følelsen at jeg kan føde litt før,vet ikke hvorfor..men innstiller meg på å gå over..har termin 30 aug,men tror han kommer rundt 4 sept:)
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hvorfor sier du først at du har på følelsen at han kommer litt før og så i samme setning nesten at du tror han kommer 4-5 dager over?! hehe.. Jeg hadde også hele tiden på følelsen av at jeg kom til å få litt før. var nok helst ønsketenkning gitt. Når folk sa til meg at jeg burde belage meg på å gå over tiden lukket jeg ørene.. Ler av meg selv litt nå.. Vil anbefale alle på å forberede seg på å gå over å så heller bli positivt overrasket visst du ikke gjør d.
*bubbs* Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 jeg har ikke noen følelse, men håper hun kommer sånn ca på termin så jeg rekker å gjør alt jeg har tenkt å gjøre først.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 jeg sa d fordi jeg har den følelsen..meeen at jeg heller vil innstille meg på at d blir overtid..d var ikke verre enn d;)
LivetErEnLek Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Jeg kommer garanetert til å gå over tiden. Med første mann gikk jeg 5 dager over og med andre mann gikk jeg 15 dager over. Er ikke akkurat optimistisk for å si det sånn..
MrsL1 Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Jeg gikk 14 dager over sist... han kom dagen før jeg skulle settes igang! Denne gangen er jeg faktisk overbevist om at hun kommer før! Prøver liksom å fortelle meg selv at jeg kommer til å gå over tiden, men klarer ikke helt:p Så jeg BURDE være innstilt på overtid, men er nok ikke det:/
endelig mamma t 2 :) Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Har hele tiden vært ganske så klar over at jeg kom til å gå over tiden. Folk har ledd litt av meg når jeg har sagt at i juli kommer den nok Jaja, de ler ikke nå lengre, men maser og maser. Jeg tenker litt inni meg når jeg hører om folk som er sikre på å få før.. Noen får jo før terminen, det er ikke det, men det er kanskje ikke så lurt å innstille seg på det i tilfelle man går over. Det er psykisk tungt å gå over tiden, og hvis man startet ventingen et par uker før terminen kan man jo bli helt nedbrutt av 2 uker overtid...
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Jeg tror at jeg kommer til å føde før termin, gjerne midt i et stort prosjekt jeg nettopp har begynt på; altså på et veldig dårlig timet tidspunkt! Håper jeg går litt over, med tanke på alt jeg skal rekke. Samtidig skal jeg begynne på skolen igjen i midten av august (har termin 22. juli), så samtidig håper jeg at jeg føder før også, med tanke på å måtte forlate ungen så fort! Så jeg tror det skal gå bra uansett når h*n kommer, jeg skal da alltids finne noe å fylle tiden med :-)
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 jeg er 3 gangs fødende..å med nr 1 gikk jeg 10 dager over..med nr 2 fikk jeg en dag før..så alt kan skje denne gang føler jeg.. spennende uansett..
Babygutt i magen Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Innstilt og innstilt, jeg er jo førstegangs og da er vel regelen mer å gå over enn å føde tidlig, så vi får se. Men jeg skulle gjerne sett at han kom en uke før for da er pappan hjemme med meg et par uker før han begynner jobb igjen etter ferien. Men jeg sier at lille baby kan få bo i magen min så lenge han vil, men etter 2 uker over termin kastes han ut ;-) Mamma har fått alle sine 4 til termin +/- noen dager så jeg krysser fingrene!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 30. juni 2008 #11 Skrevet 30. juni 2008 6 dager igjen her, og jeg prøver å innstille meg på overtid (gikk lenge over første gangen).. men ikke lett gitt, leter etter hvert minste lille tegn på at noe kan være i gang. Håper hun melder sin annkomst om ikke så lenge.
Trulte76 Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 jeg har sv.skap diabetes å blir uansett satt igang rundt terminen visst det ikke skjer noe før..så jeg er ikke instilt å gå lenge over terminen
På vei igjen? Skrevet 30. juni 2008 #13 Skrevet 30. juni 2008 Alle håper vel å slippe å gå over, men jeg har hatt et veldig fint svangerskap til nå uten nevneverdige plager. Har en datter også og koser meg så mye med henne at hver dag jeg får aleine med henne til babyen kommer og det blir travlere så koser jeg meg sånn Er forberedt på begge deler, altså få før termin og etter termin. Siden jeg har termin 2 august haddde jo det vært morsomt å fått 08.08.08
Hikken Skrevet 30. juni 2008 #14 Skrevet 30. juni 2008 Har termin 13. juli og bursdag 7., så med min flaks kommer'a vel på bursdagen min. (MIN dag.) Håper på å gå 4-5 dager over tiden, så mamma rekker å komme hjem fra Kreta :-)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 30. juni 2008 #15 Skrevet 30. juni 2008 innstilt er jeg ikke... vet at muligheten er der, men mage følelsen min sier noe helt annet.. forrige gang sa jeg hele veien at han kom før termin, alle lo av meg og sa "du er førstegangs, så du burde forberede deg på 14 dager over" jeg lo tilbake og sa, "den som venter får se" hehe... 9 dager før termin er han født:) nå her jeg termin 5 juli, hele veien sagt at jeg føler på meg at det blir i slutten av juni, eller en av de første dagene i juli, men trur ikke jeg går over... nå sitter jeg har med rier som varierer fra 9 til 14 min, men de har vært ganske regelmessige på 10 min nå siste timen! så vi får se da. om mage følelsen har rett igjen, hehe... men som sagt, jeg er fullstendig klar over at jeg kan gå 14 dager over å, så gjør jeg det er jo ikke det noe og få gjort noe med! men jeg må si jeg stoler mere på magefølelsen min, enn statistikker:p
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 30. juni 2008 #16 Skrevet 30. juni 2008 Jeg gikk 14 dager over termindato sist, og jeg tror aldri jeg klarer å bli innstilt på å gå over tiden. Jeg velger å tro og håpe på at noe skjer frem til termin, og hvis ikke så tar jeg det som det kommer. I og med at menstermin er 10 dager før UL-termin denne gangen, så må jeg jo si at jeg tror mest på en tidligere enn sen fødsel. Men bare jeg kommer i fødsel på egenhånd og slipper keisersnitt slik som sist, så er det samme om det skjer før eller etter termin.
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 30. juni 2008 #17 Skrevet 30. juni 2008 Jeg er innstilt på at lillegull kommer en uke på overtid.. Mamma gikk over med alle oss, så bare regner med at jeg også gjør det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå