En Prins + Prinsesse Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Legen trudde han hadde fått astma... han er ikke tungpustet, men han hoster veldig mye, har gjort det et halvt år kanskje, så endelig fikk vi henvisning til barnelegen... Håper denne astmaen går fort over.. han sa det var litt over 50% med denne astma typen som mister den igjen når de er så små.. Andre som har barn som har astma eller som har hatt barn som det har gått over på??
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Snuppa har fått påvist astma, minsten er under utredning. Merka bedring over natta med eldste! Hun har slitt med natthoste siden ho var bitteliten, og ENDELIG ble vi tatt på alvor.. om det går over vites ikke enda...
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 ok... da får jeg håpe astma medisinen funker... er hoste både om natta og dagen her.. han våkner å får små hosteanfall... stakars liten!! åssen medisin er det? tabletter eller?
fox`y Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 begge mine 2 gutter har astma. de blir 3 år og 1 år denne uken.. de går begge på flutide og ventoline. minstemann skal ta alergiprøver på onsdag så da får vi vite om d er noe han er allergisk mot oxo. håper di finner ut om han har astma eller ikke:) så gutten din får hjelp. Lykke til.
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 tusen takk for det! =) håper jeg får time så snart som mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå