Vannmelonen Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Beløpet som kommer fram ved prosentutregningen, skal rundes av til nærmeste hele 10 kroner. Full sats for bidragsforskudd er 1.320 kroner pr. barn pr. måned fra 1. juli 2008. Dette er det som alle får, ikke sant? Så da kan vi vel "juble" litt alle sammen
Miss Misantrop Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jubler med deg... nå tror jeg det kun er de som ikke bor med bf og der bf ikke har midler som får dette forskuddet. Men jeg kan glede meg litt på deres vegne. Dessuten kan det hende jeg tar feil.
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Får alle dette igjennom staten? Jeg er ikke sammen med barnefar,på nav sa de at jeg bare fikk rundt 6-700 kr fra staten pga at barnefar nå skal gå skole og har da ikke inntekt? Skjønner meg ikke helt på dette... Tenkte derfor det er best å prøve med privat avtale ang barnebidrag? Har du råd til meg ang dette?
Vannmelonen Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 Åja! Ja da får jeg jo ingen glede av dette i det hele tatt he he. Men jeg jubler litt for de som gjør det
anette&tutta mari :) Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 hm hva er egentlig barnebidrag? barneTRYGD får jo alle: http://www.nav.no/page?id=264 men hvem får barnebidrag?
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 De som ikke bor sammen med barnefar får barnebidrag, slik jeg har forstått det hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå