Gå til innhold

16. juli påmelding


Sola82-håpefull-igjen:-)

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Selv om det er juli og sikkert mange er på ferie, så kan jo i vert fall vi som fortsatt er her i Stavanger området møtes på BIM treff :-)

Har reservert bord, men ringer 14. juli og sier hvor mange vi nøyaktig blir. Håper så mange som mulig, uansett termin, kommer!

 

PS. Hvis du melder deg på og ikke kan komme allikevel så hadde det vært supert om du kunne skrevet det inn her. Dette særlig med tanke på at det er juli, litt dumt at en møter opp og ingen andre f.eks ;-)

 

Vi ses :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Eg skreiv nettopp et innlegg på "terminklubber" nov der eg lurte på om eg sko melde meg inn i en BIM gruppe me andre i stvg området, så såg eg innlegget ditt ittepå:o) Har ingen venninner som går gravide nå, så hadde våre skoy å truffet noen nye;o) 16 juli e eg hjemme - seine ferie i år! Så eg tror eg hive meg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller nesten ingen venninner som har eller venter! Så det er jo kjempe greit at vi kan treffes på BIM treff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Pleier treffene å være onsdager eller varierer det?

Er med på forskningsprosjektet for trening under svangerskap og det er gruppetrening om onsdagene, så bare lurer...:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Jeg har vært på 3 treff, og de var alle på en onsdag. Vet ikke hvorfor det har blitt akkurat denne dagen.

 

Så dumt det ikke passer for deg da :-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette for de som har fått barn? Eller de som venter? Eller begge deler? hehe, jeg er både ny i stavanger og ny gravid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for alle som er gravide, uansett termin og om du har barn fra før

:-)

Håper du vil komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har bestillt bord, men, hvor?=p

 

Har litt lyst å hive meg på denne her ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og tror eg vil verme, men hadde våre greit å vida ka kl slett det bler og kor det ska bli holdt :) Og sje minst ka klokka..då kan eg svara me sikkerhet om eg kan verme eller ikkje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metalpunkin.. me ska møtes Onsdag 16. juli 2008 kl. 18:30 på Phileas Fogg

 

Eg og har lyst å vær me...men har aldri vært på BIM treff før. Kjenner alle hverandre der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg kjenne absolutt ingen ( i hvertfall sje som eg vett om )..men kor e Phileas Fogg? =) Har aldri våre med på någe sånt, så d kan bli spennande!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig føler jeg meg som et esel :) Hehe, det står jo før du går inn på bim treff siden for de som skal være i stavanger, hvilke dato, klslett og hvor det skal være.

 

Litt duhu opplevelse her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kjenner ingen andre i nærheten som også er gravide, så jeg har veldig lyst til å bli kjent med dere :) Kommer neste onsdag såfremt vi ikke plutselig har kastet oss på en restplass til syden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phileas Fogg ligger i den gaten bak hansenhjørnet, som heter Skagen. Samme gate som NB Sørensen, Helt Rått, Paparazzi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med men vet ikke helt om jeg..:( Kanskje neste gang, hadde vært kos å bli kjent med andre gravide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...