stratosen_er mamma_ Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg er oppe hver 2.time om natta ca og tisser, drikker også en del på natta da jeg er tørst...har fått litt vatn i kroppen så d er vel d som gjør at jeg tisser mye om natta og...(tisser en del på dagen og seff) føler at jeg sover lite og at jeg bare såvidt rekker å sovne før jeg må opp igjen...føler meg mye trøtt og sliten...har ferie denne uka men har tenkt å sykemelde meg frem til permisjonen..har en rygg som også er veldig vond så d gjør vel også sitt til at jeg sover dårligere... ville bare lufte tankene mine litt....gleder meg sånn til babyen kommer og det gjør meg litt ekstra lei tror jeg:) liker jo å vere gravid MEN:)
Gjest stockholms tjej Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 signerer her jeg... har samme problem som deg. helt grusomt
Limlamli Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Ja jeg sover også dårlig, men jeg våkner og må bytte liggestilling hele tiden, trenger ikke å stå opp på do heldigvis. Bekkenløsning som plager meg. Så jeg føler med deg!! Lykke til!!
Kjærlighet <3 Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Ja jeg ! Sover nesten ikke noe føler jeg, som deg er jeg opp på do om natten. Itillegg sliter jeg fryktelig med bekkenet og spesielt mye om natten. Stivner helt til og klarer nesten ikke røre på meg. gjør kjempevondt og bruker laaang tid på å snu meg eller stå opp. Er på jobb 100% enda, men er bare denne uka igjen så er det 3 uker ferie, deretter 2 dager på jobb før permisjonen begynner. Så har tenkt å holde ute den lille tiden som er igjen:-) Gleder meg masse til babyne kommer, jeg er desverre ikke blant dem som stor koser meg når jeg går gravid. Selvfølgelig er det kjempekos å vite at det vokser et lite liv inni meg, kjenne på sparkene og bevegelsene. se magen vokse osv. Men føler meg så elendig form at jeg gleder mest til graviditeten er over og jeg får det lille nurket opp på magen for første gang! Det må være verdens beste følelse!!!! :-) har foressten termin den 20.august, så at du har den 18 :-)
Frøken Tredjegangs Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 HUff, det er så slitsom å ikke få sove.. Akkurat likt her. Men pass på at du får sove på dagtid, som det står i bøkene "samle timer og minutter med søvn gjennom hele døgnet" Det er viktig med søvn, du må samle krefter til fødsel og barseltid. Dersom du har store problemer, ser jeg ingenting i veien for en sykemelding. Om ikke bare litt, så du får hentet deg inn igjen. Man skal ikke bli helt utkjørt.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Jupp.. Er våken fra rund 2-3 tiden (legger meg rundt 23). Våkner da av kynnere/maserier/menssmerter (vondt er det ihvertfall).. Kommer i tak frem til 5-6 tiden. I mellomtiden er det doflying, mega halsbrann, tett nese, vondt i ribbeinet/ryggen.. Blir litt lei av dette, men tar en dag av gangen så går det veldig greit!! (100% sykemeldt) PS: Hadde jeg hatt en liten en fra før så vet jeg faktisk ikke hvor greit jeg syntes dette hadde vært, hehe.. ALL respekt til dere som klarer å holde deg gående med familie og jobb!!
Nattinatta Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Jeg signerer også. Her er det doflyging og bekkensmerter, samt har jeg fått utvidet nyrebekken, som gjør rimelig vondt til tider.. Fysj... Kjenner atdet blir godt å se den lille nå.. Jeg har 5 uker igjen, og tror det går fort fremover. Nå skal vi ha ferie samtidig og det skjer litt mer enn vanlig hverdag. (100% sykemeldt..) Men dette klarer vi jenter!! hehe, jeg er iallefall overbevist om at det er hvert det! Og det er jo en grunn for at folk gjør dette igjen og igjen.. Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå