chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Når en krysser av på 100% på papirene til NAV, det vil si 100%utbetaling i 10 mnd sant? Nå ble jeg virkelig i tvil her..
Ella78 m/ A&M Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Det betyr vel 100 % lønn i 44 uker. Men husk, seks uker tilhører far, og tre uker er FØR fødselen. Var det svar nok?
Shining Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 100 % på papirene til NAV tilsvarer 100 % lønnsutbetaling i 10 måneder (og 80 % permisjon).
Limlamli Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Ja. 100% utbetaling i 44uker. Hvor 6 er til far, 9 til deg og resten fritt.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2008 okay, dette var svar nok=) Måtte nesten krysse på det da jeg er lærling med ekstra jobb. Men siden jeg er ansatt 100% i kommunen så var det ikke sikkert at jeg fikk bruke den andre inntekten min som foreldrepenge grunnlag. Måtte derfor ta 100% tilfelle jeg sitte med kun lærlingelønnen (som ikke er så veldig høy akkurat) Får jeg begge inntektene er det såpass mye at jeg kan leggebort penger hver mnd slik at jeg kan gå hjemme de resterende 10 ukene uansett=) Tusen takk for svar alle sammen=)
togutter-08og10 Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Husk at du kan legge til ferie. (det gjelder uansett om du har 80% eller 100% da)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2008 Ja det var også grunnen ti lat jeg tok 100%, for jeg får 5 uker ferie oppå dette her så de utgjør jo snart like mye som 80%=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå