Mammasnartigjen Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Mine vanlige bukser sitter allerede stramt og om kvelden føler jeg meg som den dundra....Hvordan er magene deres? kom den tidlig? Nå er jeg tredje gangs og det er bare 1,5 og 3 år siden sist.... kanskje er livmora bare alt for vant til å være utspilt.
småsmurf Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Ser ikke noe hos meg, er 8+2, men merker at jeg foretrekker å sitte med smekken åpen.. Men det er vel bare psykisk, siden jeg vet hva som er der inne. Men er jo første ungen på meg. Har vel faktisk også lagt på meg et par kilo(?!?), så det er vel kansje derfor;)
Guttemamma x 3 Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Får mage tidligere og tidligere for hver gang jeg (3 gangs jeg også). Det vises til og med på ultralyd. Med førstemann måtte jeg ta innvendig ultralyd i uke 12 fordi livmora ikke hadde kommet opp av bekkenet. Denne gangen gikk det greit med utvendig ultralyd allerede i uke 7. (komplisert historikk, derfor tidlige ultralyder)
Bic&Bac Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Man pleier å få luft i magen i begynnelsen av svangerskapet, er nok det. Jeg syns ikke jeg ser større ut, men dongeribuksene mine har blitt for stramme. Men buksene mine som er for store, er for store fortsatt...
Guttemamma x 3 Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Hvis det bankende hjertet fra utvendig ultralyd i uke 7 viser seg å være luft så blir jeg veldig skuffet. Nei, for min del må det nok være livmora som allerede har kommet opp av bekkenet. :-))
Venter nr3 er 22 år Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Hei,jeg venter mitt 4 barn,og er i uke 10 nå...vi har prøvd å holde det hemmelig,men allerede i uke 7 var det noen som spurte når jeg ventet...(på kvelden,og etter at jeg har spist ser det ut som jeg er 5mnd på vei...hehe litt rart....) med førstemann kom ikke magen før i uke 22.... så har det kommet tidligerer og tidligere,men ikke så tidlig som nå...hehe
har spire i magen min Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 jeg er 9+3 på vei og jeg har en liten kul som synes ganske godt for meg og samboern men prøver å skjule det med vide topper og jakker/gensere når vi er hos andre:) litt artig også er ikke lenge igjen til vi kan si noe nå)) så da slipper vi å gjemme den vekk:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå