IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Får jeg vite om jeg får førerkort eller ikke, og jeg gruer meg som en hest vet ikke helt åssen en hest gruer seg men jaja et uttrykk hehe. Jeg er så j..... nærvøs at jeg ikke får sovet om natta en gang, jeg må bare klare det har ikke råd eller tid til og ikke klare det. Man føler seg jo litt mere fri når man har fører kortet og da slipper man hvertall og være så avhengig av alle andre for at jeg skal komme meg noen steder så jeg må klare det hehe Klem fra ei kjempe nærvøs traffikan hvis jeg kan kalle meg selv det hehe
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Masse lykke til - går nok bra skal du se..
fru tekopp Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Slapp av! Du klarer dette. Ikke tenk mer på det... (Hehehe... lett å si...) Lykke til!
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 Ja lett og si hehe takk for lykkeønskninger hehe
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Du bør absolutt få nok søvn, sjansen for å stryke er mye større når enn ikke sover natta før. enn mister da konsentrasjon som absolutt skal være der når enn kjører opp. Ikke tenk at du ikke klarer det. Du har gjort unna det verste og det er jo teorien. Lykke til, du skal se det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå