Gå til innhold

Hva hjelper mot smerter i korsryggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slitter så med vonde smerter i korsryggen at jeg nesten ikke klarer å gå bort over må krøkke meg frem ditt jeg skal. var p min første kontroll i dag også da nevnte jeg det til legen men hun sa ikke no. Fikk vist en ny termin også fra henne så den ble 20 feb og ikke 21 så da får jeg se da når jeg skal på ul når den tid kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det går bedre med deg etterhvert. Har ingen tips, men hold deg borte fra massasje i korsryggen. Det kan fremprovosere en SA.. Skummelt!

Skrevet

ojda sambo masserte meg der i går. Håper for gudskyld ikke jeg mister. takk for at du sa i fra

Skrevet

Det går helt sikkert bra! Ei høygravid venninne av meg fikk vite dette på svangerskapskurs her om dagen. Jeg vet ikke hvor mye sannhet det er i det, men verd å holde seg unna massasje, sånn i tilfelle, tilfelle.

Skrevet

Hei, har også endel smerter i korsryggen, omtrent sånne jeg pleier å ha når jeg har mensen. Er akkurat 10 uker i dag :) og har hatt sånne smerter av og på hele veien. Det som hjelper meg er varme, enten en varmepute eller å stå i dusjen en stund. Trodde forøvrig det bare var krafitg massasje som man skulle holde seg unna jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...