Gå til innhold

La svigers ta med seg ungene "hjem"?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi skal på bruce til mandag, og i den anledning kommer svigers hit for å være barnevakt (og for å ta ferie, selvsagt). Svigermor satte opp et furtetryne når jeg sa det ikek var nødvendig at de tok med seg ungene hjem, men lurer på om det kanskje ikke hadde vært så dumt likevel... Deilig med noen dager fri fra barn vel?? Problemet da er jo at vi må reise og hente de... (de bor til info 60 mil unna...)

Hadde dere "giddi" det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja....et stykke da, men why not? Så får ungene en "ferie" hjemmefra også,...kan gjøre dem godt det...

Skrevet

nei........det var nå vel langt unna de skulle ta ungene med.. syns jeg

Skrevet

er det ikke du som er så lei av alt styret hjemme?

tror jaggu jeg hadde takket ja,og fått noen dager fri...

men 60 mil unna jeg jo et stykke da,,,hmmmmm.......

Skrevet

ja,det hadde jeg gidde...hehe.

dere er der vel ikke altfor ofte likevel, siden det er så langt unna.

Men skal de ha med begge 2? i såfall, så hadde jeg glatt taka ja til noen dager fri.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har jo kjørt dit selv da, med ungene. Så akkurat den biten går nok greit. Men vet ikke om jeg gidder og kjøre og hente de igjen.. hehe. De kan jo bli til jul eller noe ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jo, jeg er lei, og har lyst på litt fri fra hverdagens kjas og mas! :)

*5 om dagen* Ja, de vil ha med begge 2. Jeg sa at det ble vanskelig for de og ha med snuppa, da hun skal til faren sin i juli også, det var da svigermor ble fornærmet....

Skrevet

Jeg hadde sagt JA!! =o)

Men, jeg hadde foreslått at ved henting, så møtes dere 30 mil unna hvert deres hjem.

;o)

Skrevet

ok..hmmm.men jeg hadde likevel gjort det.

Nå vet jeg ikke åssen forhold de har til dine svigerforeldre,eller du,men hadde vært en ypperlig mulighet for deg,å vise at du stoler på de,og barna hadde sikkert storkosa seg på ferie.

og mannen din hadde også sikkert satt pris på det :-))

Skrevet

ikke dumtt, å møtes på midten :-))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er ikke kjempebegeistra for svigers, MEN det har ikke neo med ungene og gjøre... Det er bare fordi vi er på vidt forskjellige planeter når det kommer til alt! De er supre mennesker, men jeg ville ikke "funnet dem" av meg selv, om du skjønner :)

Nå skal det sies at jeg overlater heller ungene til dem en uke, fremfor min egen mor.. Der får de alt de trenger av oppmerksomhet og dulling, og de lar ingen gråte (sånn som mamma kan finne på å gjøre...). Så DET er ikke noe problem! :) stoler absolutt på de...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hehe, nei... det er ikke dumt! :) MEN, de skal jo tross alt kjøre hit til søndag, og så kjøre opp igjen...skal jeg da mene at de skal kjøre en strekning enda en gang??? hm..... :P må tenke litt på den ;)

Skrevet

Nei,det er ikke det. Vet om noen som gjør det sånn her (USA er jo så stort, at det er nesten eneste muligheten for enkelte).

Han så ungene en gang i året, og da møttes de midt på (var 75 mil som var halvparten).

HI, dere kan jo finne en restaurant eller noe artig å gjøre for en dag, sånn ca midt på.

Jeg håper at jeg en dag "får lov" til å ha barnebarn i noen dager...

Skrevet

åja...var det kanskje du som hadde de på besøk også, for ikke så lenge siden? da det var litt komunikasjons vansker? for å si det pent...

men mulig det er litt mye å forlange at de også skal møte dere igjen, når jeg tenker meg om, de er vel ikke så unge lengre heller,ville jeg tro? altså, ikke sytgt ment, men ikke 20 år lenger lissom...hehe..

Skrevet

Tipper at barna helt sikkert kommer til å kose seg, hvis dem reiser.. Her ha sønnen vært en uke hos mine foreldre - litt sånn spontan tur.. Vi reiser etter idag, skal være med sønnen på 3 uker ferie. Også skal han være igjen i to uker.. Da skal han være litt med min søster og samboer, med min bror, og litt med mine besteforeldre før han reiser med mine foreldre på fjellet... Han stor kose seg sammen med dem, og det er værst for oss foreldre føler jeg.. Han ha lekt sjørøver med min mamma, dem ha heis sjørøverflagg og kost seg... :o)

Vi gjør det litt sånn for at sønnen skal få ekstra lang sommer ferie..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Litt kommunikasjonssvikt, ja.. så gleder meg ikke sååå til at de kommer! :) Men som sagt, det er ikke noe vondt i dem!

Unge er de ikke, men de er under 60! :) De hadde nok gjort det, de gjør alt for barn og barnebarn.. men vil ikke forlange det, tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...