Gå til innhold

Hva er den fineste modellen på juicy-kosebuksene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til voksen sofasliter ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingej! juicy er sikkelig fjortisfaktor og glamourmodell wanna-be!

Skrevet

hehe..mulig det. Men nå er jeg 30 og hjemmeværende med 3 små apekatter. Den skal brukes innendørs. Og jeg får 70% på nettopp de ;)

Skrevet

Synes de i velour er best jeg :) de i sånn typisk joggedress stoff får så fort knær og rumpe hehe..

Og stinkus, du kan da ikke mene at det er bedre å gå i umbro joggis? hehehe, er enig i at det er litt fjortiss å bruke juicydress og høye heler når man skal ut, men hjemme når man støvsuger er det supert!

Skrevet

Takk for svar :))

Skrevet

hahaa! nej, det finnes ikke noe umbro joggis her i heimen nej. Men sånne vanlige hm-kose-dresser eller yoga-bukser osv. Ting som har sexy og juice og snacksy eller hva det når står stemplet i rumpa er for fjortiser og glamourmodeller.. Når jakka til dressen er laget så kort at puppene nesten ramler nedfor kanten og linningen på buksa er så lav at man må barbere trusekanten daglig så er det ikke kosebukser asso!! ;p

Skrevet

Smaken er som baken. Jeg for min del må si jeg driter i hva som står skrevet på en bukse jeg kun skal bruke inne. Og nå synes vel HI dette er gode bukser da.

Skrevet

høhø!

like festlig som å gå rundet med UCLA i rumpa på bik bok bukser og ikke engang ane hva bokstavene står for!

i'm juicy, sexy and my boobs my boooobs my boobs are ok!

Skrevet

.. og om man driter i merket man skal ha i baken så kan man vel liksågodt kjøpe bukse til 99.90 på HM da.. av samme stoff. ;p Nå fikk HI riktignok rabatter da..

Skrevet

Hehehe ikke alle det står noe på da :) jeg har ingen med skrift.. Tror ikke det er skrift på noen av velourdressene faktisk.

Skrevet

mami

ok daaah! *ler* Har bare sett de med skrift i baken eller på ryggen jeg da! ;p De er sikkert gode da så nå skal jeg gi meg før noen tar seg nær av at jeg gjør narr av glamourmodellen i de! *Fnis*

Skrevet

Jeg er INGEN kosedress-fan, men søsteren min jobber i en klesbutikk hvor de selger bl.a.Juicy og hadde en helt nydelig mosegrønn Juicydress i velour, første gang jeg har hatt lyst til å ha en slik dress iallefall, og ingen flashy logo heller:-).

Men den var altfor dyr selv med rabatten til syrran:-(

Skrevet

Hehehe måtte bare ;) Men skjønner jo typen dress du mener, fikk en sånn råsa en av pappa når de først ble populære (4-5-6 år siden?), og skal være den første til å innrømme at jeg ikke var særlig lækker haha..

Skrevet

du var sikkert hel-skjønn! jeg hadde faktisk en knall råååsa kosedress fra cubus for bare 5 år siden eller noe selv, og guuud så snasent det var! *knis* til mitt forsvar var jeg gravid og spysjuk. Var greit med råsa for å understreke min fine grønne hudfarge!

Skrevet

Nei jeg skal ikke ha noen logo. Og iallefall ikke i rumpa ;)

Hva koser du deg i da Tinker Belle? Støvsuger du i Ottar t-skjorte og nettingstrømper? *smiler*

Skrevet

candy!

nå lo jeg så snørra rant!!!! jaaaah! ottar t-skjorte, truse med rysjer på og nettingstrømper! mohahahaha! nej vettu, som jeg sa her oppe.. jeg har også velour kosebukser fra feks hm eller sånne yogabukser som går til knærne osv osv osv! Juicy er bare et sånn merke jeg fobinder med "omg, i'm soo sexxxxxyyyy" og sjåå på rumpa mi med skrift på. Fnis.

Skrevet

Forstår hva du mener. Og er i grunn enig. Liker ikke sånne folk jeg heller. Mener å erindre Pamela Andersen avbildet i en slik med Starbuckskaffe i hånda.

Akkurat nå har jeg på meg only velur kosebukse. Og den ser bare så ræv ut etter to timers bruk at jeg nesten må skifte før husbonden kommer hjem.

Så nå tenkte jeg å prøve juicy da. Min tante skaffer de skambillig. Mulig de ser like ræv ut de og etter to timer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...