Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har ungene mine i fremovervendt sete (jada, heng meg den som vil). De blir så dårlige av å sitte feil vei, hele familien min sliter med det samme om de må sitte feil vei på tog etc. Så parkerte jeg i et parkeringshus her om dagen, og da kommer det to stk med barnevogn som høyt og tydelig utbrøyt :" Herregud, se på hu der a! Har ungene sine RIKTIG vei i bilen! Hvor tjukk i hodet går det an å bli da! Det der er ingen mor som tenker på andre enn seg selv iallefall!" Hva i helvete!? Nå får folk jaggumeg passe sine egne saker. Hadde jeg ikke hatt med meg ei venninne som hadde stoppet meg så hadde de jaggumeg fått en rimelig sleivete kommentar tilbake! Makan til oppførsel!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Herregud, pass deres egne saker sier bare jeg.. Vi har også gutten vår RIKTIG vei, om noen kommenterer det skal de få så øra flagrer. Det er vel vårt problem? Ikke alle som har råd til å kjøpe HELT NY bil, vi har en eldre bil å må ha gutten vår riktig vei ellers får ikke sambo plass til de lange beina sine. Baby sete kan heller ikke stå bak han, så det er på andre siden, for det er jo nødt å stå "feil" vei.. *Er såååå lei sete krangelen*
Miss Misantrop Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Så slemme de var. Må være trist å gå rundt i livet som en vandrende uværssky for andre.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Sånne mennesker bare flirer jeg av og hever meg laaangt over. Sier litt om nivået de er på...
Northernlights Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 hehe,enkelte mødre vandrer på en rosa sky av selvtilfredshet ;o) Ikke noe å bry seg om!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Det er ingen "setekrangel", det er fakta faen at det er veldig farlig å ha barna forovervendt for tidlig. Dette er ingen meningsytring, dere vet det er sant. Ikke noe problem å finne en unnskyldning for (dårlig plass, gammel bil, de blir kvalme osv). Spørs om unnskyldningen holder den dagen man kolliderer. Jeg var fattig student og hadde en bitteliten japansk bil da storebror var liten, men etter mye leting og prøving fant jeg et godt og sikkert sete som passet bakovervendt (Acta Graco passer i små biler). Så det er bare vilja det står på.
Miss Misantrop Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Klapper for deg og bukker.. du er mye bedre enn oss andre og har derfor en selvfølgelig rett til å ytre denne. Må du aldri vokne av at din lille boble sprekker.
Therese23 Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Hehe. R ik så greit når ingen kan passe på seg selv, men skal passe på alle andre.... Selv mener jeg at selv om de sier ditt og datt om både sittestillinger, bilseter, vogner og alt gjør man d man føler r best selv.... Man kjenner seg selv og sitt eget barn best...
KaMa Skrevet 30. juni 2008 #11 Skrevet 30. juni 2008 Vi har forovervendt bilstol, og jeg er pokker så mye bedre mor enn det du er med dine bakovervendte bilstoler. Av den enkle grunn at småen kjører bil max en gang i mnd. Dere med bilavhengighet setter livet til ungen deres i fare sikkert flere ganger for dagen. Uavhengig av hvilken stol som blir brukt. Skulle gjerne ha vært i HI's sted. Hadde ikke tatt meg to kalorier å svare tilbake.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 Hvis det er farlig å sikre barna sine Riktig vei, så selger man ikke bilstoler som kan sitte den veien. men alle har vell 0-13 kg bakvendt....for det finnes vell ikke stoler som sitter riktig vei når de er så små...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #13 Skrevet 30. juni 2008 det er jo ikke bra å sitte å røyke sammen med barn også da, eller når man er gravdi, men man ROPER ikke ut slike sleive kommentarer forde. jeg har selv snuppa forovervendt i setet pga bilsyken.. å vet at det muligens ikke er like sikkert som bakovervendt, men dagens bilseter er så bra uansett, så risikoen er ikke all verden uansett. er så unødvendig av idiotiske kvinnfolk å komme med slike utrop.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #14 Skrevet 30. juni 2008 Helt ærlig: Jeg tror ikke på deg, HI. Dette er ønsketenkning..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #15 Skrevet 30. juni 2008 Ønsketenkning? Vet du hva det ordet egentlig betyr?
pingu...... Skrevet 30. juni 2008 #16 Skrevet 30. juni 2008 omg..... jeg hadde klikka i vinkel hvis noen hadde kommentert retningpå bilsetet til lillesøt. For min del så er det ikke bilsikkert å snu seg konstant når vi kjører da hun spyr i mengder når hun sitter gal vei. Min avgjørelse og min avveining, jeg kjørte heller så lite som mulig med henne når dette var en problemstilling.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #17 Skrevet 30. juni 2008 Siden jeg kjører en stor tung biler som bare får skrammer når din lille studentbil blir totalvrak ser jeg på meg selv som en mye bedre mor en deg, din student spire. Hvis du ikke har råd til de sikreste bilene på markedet bør du vente med å få barn. De sikreste bilene rangerer fra rundt 600 og oppover. Det er snakk om prioritering skjønner du... Det er ganske skadelig for barn å høre sin mor rakke ned på andre. Sosialt forkvakklet vil barna hennes bli.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #18 Skrevet 30. juni 2008 Ønsketenkning fordi hun har gått å ventet og håpet på at noen skal komentere det, slik at hun får utløp for sin aggresjon. akkurat som de som føler folk glaner på de når de ammer eller når de gir flaske. Sorry, frøken: Dette skjedde nok bare inne i hodet ditt!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #19 Skrevet 30. juni 2008 Jeg hadde heller latt være å kjøre bil, enn å ha ungene mine feil vei...... - for å være helt ærlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå