Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 I dag blir det karbiser,poteter grønnsaker og brunsaus 2 ting jeg skal ha denne uka er baccalao og lasagne Men trenger mange forslag til middager, for vi har liksom kjørt oss litt fast i et ensidig spor!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Kyllingvinger med salat og godt brød (must; rømmedressing med karrisauspulver i - kjempegodt til kyllingvinger). Laksefileter med ris og rosèpeppersaus med enten salat eller grønnsaker man liker. Pitabrød med salat og tacokjøttdeig
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Wok med enten kylling eller sving ris eller nudler til...gjerne søt chillisaus Stekt marinert kylling filèt ( allrundmarinade er fint å bruke)...salat og ris til og en god saus til... Stekt sei, stekt løk til, grønnsaker, poteter.
Ingeberta Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Stekt ørret, rømme, agurksalat og potet blir det her i dag. I morgen pastasalat med kyllingfileter og bacon på toppen, og så skal vi ha gjester onsdag, de skal få spekemat.
Strawberrywine Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 i dag skal vi ha kyllingfillet, ris, grønnsaker (først kokte så en liten stund i stekeovnen) og balikylling saus. Så skal vi ha spagetthi og kjøttdeig en dag og fiskekaker, kålstuning, poteter, brunsaus og grønnsaker en dag
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Vi skal ha pita pizza i dag I morgen tror jeg det blir kjøttdeig og pasta Onsdag blir det grilling hvis finværet holder:)
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 - Pasta Carbonara m/godt brød og salat - Hjemmelaget Pizza (Toro type - Kjøttkaker i brun saus, poteter og kålstuing - Kalkunbryst namnam.... ris og fløtesaus og brokkoli? - Laks/torsk osv.... m/poteter, brokkoliblanding og saus - Svinekoteletter - samme som kjøttkaker, bare med kålROTstuing - Biff med noisettes og salat
Renate :-) Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Her er min plan for denne uka iallefall :-) mandag - meksikansk gryterett med salat og brød tirsdag - rester etter lasagne fra helgen og gryteretten onsdag - karbonader, grønsaker og potetmos torsdag - hjemmelaget kjøttsuppe fredag - kokt kveite med potet og grønsaker lørdag - taco eller pizza søndag - hjemmelaget lapskaus
Axus' girlfriend Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 -pasta med pesto og kylling m/ litt paprika og ruccola -makaroni m/ kjøttdeig og saus som gratineres -nanpizza: nanbrød med kjøttdeig og saus, ost og diverse toppinger. funker fint dagen etter spagetti osv. bruker opp resten av kjøttdeigen. -grillspyd med laks, kylling osv
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. juni 2008 Takk takk, og enda flere forslag mottas med STOOOOOOR takk det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå