Gå til innhold

Hei igjen, 0406!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg er litt mer avslappet nå... Klarer du å se litt lettere på meg nå? Er vel kanskje ikke så lett når jeg "blokkerte alt jeg hadde av følelser" liksom..

Født 171271

Tusen takk!

PS! Har litt tro på deg... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Igjen...

Skrevet

Og igjen...

Skrevet

Og litt til... :-)

Skrevet

litt til.....

Skrevet

Skal prøve å se på deg senere i dag/kveld jeg.

Må lage middag og rydde før ungene kommer hjem.

Skrevet

Der var du jo! Ble nesten sliten av å dytte.... :-) Blir spennende å se om jeg er mer "åpen" nå. Tanta har kommet til HELT riktig tid denne gang, så nå er jeg fornøyd! :-) Og EL er på (håper jeg....) perfekt tidspunkt; når vi er på ferie! :-)

Skrevet

Dytter bare litt så den ikke forsvinner...

Skrevet

Hei!

Holder på å pusser opp sjø så glemmer jo helt av å se inne her men i dag har jeg ivertfall muligheten å sitte her litt.

Fint hvis du har konkrete spørsmål å stille meg for er lettest å få frem når dere spør enn hvis jeg spør meg frem.

Skrevet

Ok! :-)

Ser du noen graviditet på meg i nærmeste framtid? :-) Nokså standard spørsmål..... :-) Gutt?

Ser du noen dato for EL denne gang? Du har hatt rett før... :-)

Skrevet

hehe standar spørsmål inne på disse sidene ja:)

Skal se da hva jeg får opp.

Litt usikker på når du blir gravid men du er det før oktober ivertfall.

Får opp EL 25,26 juli gangen her.

Får opp gutt på deg.

Tilsammen får jeg opp 2 gutter og 1 jente.

Jenta kommer enten som nr 2 eller 3.

Skrevet

Har hatt litt klatt med syklusen forrige gang, da hoppet den til 48 dager! Men så kom den på normale 23 dager igjen nå. Da har jeg EL 14.07 - og da er neste syklus start rundt 27-28 juli... Håper jeg heller får positiv test da, og at det er DÈT du egentlig får fram... :-)

Du er ikke den eneste som får opp 3 barn på meg...! Har en gutt fra før, og vil i utgangspunktet bare ha 1 til... Har blitt "spådd" med ring-testen og av en mann med kleshenger(!!!!!) at jeg vil få 2 til... Gutt og jente.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...