Gå til innhold

Oktobermager fra Trondheim, se her!!! ;)


trekløver<3  har fått 3.jenta

Anbefalte innlegg

Hei hei.Jeg har enda ikke fått deltatt på bim-treff for oss oktobermager i Trøndelag, men skal prøve å få til å bli med på det neste. For min del så håper jeg at jeg blir kjent med noen jeg kanskje kan holde kontakten med også etter fødsel, for jeg har ingen venner her i trondheim i samme situasjon, og de venninnene jeg har er mer opptatt av andre ting nå . Og ellers så bor de jeg kjenner med barn en annen plass i landet så klart...Det er vanlig at ting blir slik, men veldig trist å føle seg "ensom" i graviditeten! Min mor og søster som jeg har et veldig nært og godt forhold til bor i Oslo, så de møter jeg ikke så ofte, selv om kontakten er ukentlig pr tlf.. Det blir liksom ikke det samme. Ellers så har jeg vennene til min samboer og damene deres, men ingen av de venter barn heller. :)Så, for å være helt ærlig så føler jeg meg litt ensom med magen, og skulle gjerne hatt flere venninner i samme situasjon for å si det slik ;) hehe... Virker kanskje litt teit dette, men jeg håper faktisk at jeg kommer i kontakt med noen som man kan holde kontakten med også etter fødsel, slik at man kan møtes på cafe' innimellom o.l. :)Blir nesten som en kontaktannonse dette her.hehehe.. :) Håper dere forstår min situasjon, og hvorfor jeg synes det er viktig å ha noen å dele det med, andre enn bare min datter på 5år og samboer., som jeg deler det med daglig.. :)

 

 

ensomme irene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

måtte bare le litt da jeg leste igjennom det jeg skrev. :o) håper noen er i samme situasjon, og synes at det kan være hyggelig og møtes litt med småbarna også etter fødsel, når den tiden kommer :o)    på en måte en barselgruppe kanskje... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det litt på samme måten... jeg venter en gutt rundt 11 oktober og har en sønn på 4 fra før... hadde vært skikkeli koseli å bli kjent med noen i samme situasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Fint medlitt forståelse for dette innlegget..hehe :)

Kanskje vi skal få arrangert et treff etterhvert da.. :) synes i hvertfall at det kunne vært artig med en slags barselsgruppe etter fødsel i hvertfall :)

 

Flere som er interessert i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fra før, og da holdt vi som traff hverandre før fødsel kontakt med hverandre også etter fødslen. Er greit å ha noen å treffe på formiddagene en gang i blant når man går hjemme hele dagene :)

 

Jeg håper i allefall så absolutt at de som blir med på BiM-treff nå før fødselen også er med på å treffes etter fødselen - blir jo fort kos det.

 

Så for å svare på spørsmålet ditt, jeg kan gjerne være en del av barselsgruppen din :)) Er på ferie nå da, men vi kan jo sette opp no treff i starten av august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Irene:)

 

Skjønner deg utrolig godt!!! Henger meg gledelig på, og vil gjerne treffes.

Som citten sier, så kan vi jo treffes i starten av august. Hadde vært kjempekoslig i allefall:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei. jeg er ei jente på 21 år, og jeg føler meg også litt alene. vennene mine bryr seg, men det er jo ikke så gøy å sitte å snakke med dem om den lille som er på vei hele tiden. har termin 13 oktober, og har veldig gjærne lyst til å møte flere som skal ha oktoberbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Kjekt med interesse for barselstreff også! :)

 

Jeg er også på ferie nå, så vi kan jo sette opp et treff en dag det passer i starten av august.. Bare å komme med forslag:)

 

 

God ferie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 25 år, og har termin 30.okt. Jeg har en gutt på 17.mnd fra før. er interisert i og treffes jeg også. Vi kan ordne et treff i begynnelsen av august ja:)

Er i jobb enda, men dagene blir nok lange når man er sykmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Er 23 år og har termin 27 Oktober. Hadde vært veldig trivelig å blitt kjent med andre som skal føde i oktober :) Har selv ikke så mange venner som er i samme situasjon, så morro å møte noen å prate med :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Jeg er 24 år, student, og har termin 10 oktober. Bor i Trondheim til vanlig, men er hjemme på sunnmøre nå i sommerferien. Kommer tilbake til Trondheim iløpet av august , å hadde vært kjempe kosli å møte andre i samme situasjon..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med interesse for å møtes, og evt ha barselsgruppe/treff etter fødsel!! :) Nå ble jeg glad ja! :) hehe...

 

 

Bare kom med forslag til tidspunkt som passer. Jeg skal prøve å tilpasse meg :)

 

 

 

 

irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei alle sammen.

 

har ikke termin før november, men om det e geit for dokker slenge æ mæ gjerne med?

 

føle mæ litt i samme situasjon..alle æ kjenne har nettopp fått elr e ikke på tanken i hele tatt:) så vært kjempekos og blitt kjent med nån med termin rundt samme tid, som man kan holdt kontakt med under svangerskapet og etter:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir æ gjerne med, blir kjempe koslig:)

 

ka med begynnelsen av august engang da?

drar på ferie 8 så håpe det blir før æ drar:)

 

nån forslag? når passe det for resten her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer bra for meg Jordbærpikene kanskje ? eller Egon ? Kanskje Egon er bedre, større plass der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :o)

 

Vi kan godt si torsdag den 7.aug.

 

Passer det på kvelden? Jeg jobber trolig til klokken 19.00 den dagen..

 

Hva med klokken 20.00 ca på Egon som ble nevnt?

 

 

 

 

 

irene:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg blir også med på treff, er 25 år og bor på Ranheim. Venter jente 30.oktober. Artig å se at vi er del fra Trondheim her.

Gleder meg til å møte dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja 20.00 egon dein 7 august, glede mæ allerede:)

 

ska vi ta dein i søndre elr på torget?

e det første gangen dokker andre møtes? eller nån som har hatt tfreff før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve så godt jeg kan å få det till, Kan hende vi reiser hjem til foreldrene mine på en liten ferie i den tiden. Men skal si i fra i god tid.

Hadde vært kjempe koselig :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei litjtuppa:) jeg er ei jente på 20.fra steinkjer og jeg har også termin 13 oktober!:) gleder meg masse,er bra i form! hvordan er formen din? sjønner godt at du blir lei av å snakke med vennene dine hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! Æ å vil værme! Hehe! Har termin 7. oktober, vente ei lita jente. Bestevenninna mi e å gravid, men hu flytta t Støren av alle plassa!

Så æ vil gjerne bli me på treff, å barselgruppe!

Litt morsomt hvis man møte igjen nånn på føden som man "vet kæm e"!=)

Sjøl om d itj e sikkert at man bryr sæ akkurat der å da=P

Føle mæ litt ung æ da...=/ bli 20 dagen før termin.. Å herre e min første =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...