Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har brukt denne type tester i tre perioder nå. De to første var "etter boka". Dvs, at den første testen var svak positiv, den påfølgende morgen var svak positiv og på den samme kvelden var begge strekene like tydelige. Denne perioden derimot var annerledes. Jeg har fått ganske lang syklus etter p-pilleslutt, ca 35 dager, men tr har kommet ca 14-15 dager dpo de to andre periodene jeg har testet etter el. Denne perioden hadde jeg positiv test i 8 dager, men ingen av testene ble kraftig positive. Altså to like sterke streker. Nå testet jeg ikke både morgen og kveld, men likevel så vet jeg ikke helt hva jeg skal gå ut ifra. Jeg kan forvente ikm/tr ca 14-15 dager etter den siste positve testen? Det er antageligvis den kvelden der jeg hadde el? Eller er jeg helt på jordet? Jeg har hatt el? Siden testen ikke var positiv mer enn disse 8 dagene? Har ikke fått tr eller ikm heller da, men nå har jeg jo et spenn på åtte dager. Jeg tenkte at jeg regner med at jeg får ho mellom forrige onsdag og nå til søndag. Har jeg ikke sett snurten av ho da, så tar jeg en test Håper det er noen som er flinke med el her
doffine Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg kommer aldri mer til å kjøpe el tester derifra... Når cb el-test viste pos så viste billig test negativ. Trynet et eller annet(nicket) hu er en reser på dette... og spes ang temping. Det er mye mer effektivt;)
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 Tusen takk for svar! Uffda, det var jo ikke bra at de ikke viser riktig! At billigtestene ikke er like pålitelige visste jeg jo, men ikke at de ikke ga utslag når cb gjør. Det er jo ganske så teit. Jeg har jo kanskje det motsatte problemet jeg da, ettersom de er positive i 8 dager Er klart at det er noe feil der Har ikke fått kjøpt meg en nøyaktig nok temperaturmåler enda, så må vente litt med temping. Gjorde det i starten, men jeg har en veldig varierende kroppstemperatur visst. Får se hvordan det utarter seg
melkekua™ Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Vil anbefale deg å kjøpe CB sin digitale eltest, den er dyrere men verdt hver krone. Jeg prøvde billige el.testene og de ble for vanskelige å tyde....fant jo aldri el....derimot med CB fant jeg den med en gang. Da slipper du å tolke streker. Jeg vil si at dine tester regnes som negative siden du ikke fikk fullt utslag, den teststreken skal være like sterk eller sterkere for å regnes som positiv. Vil også anbefale deg å teste på kvelden da det er mest mulig sjans for å få positiv test. Jeg pleier å teste i 21tiden. Om du har hatt el? Ja, jeg vil tro det siden du er forbi den dagen du pleier å ha den. Du har bare vært så uheldig å ikke treffe den med testene dine. Lurt som du sier, ta en test når du tror du kan forvente tr. altså på dag 35 i syklusen din. Jeg ville gått ut ifra de forrige syklusene dine når du ikke vet når el har vært. Hvilken dag blir dag 35 på? Lykke til ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå