Gå til innhold

Hvorfor skal andre kritisere navnevalg her inne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vitsen med det? Heldigvis har vi forkjellig smak, hadde vært kjedeligt om alle barn hadde hatt samme navn! Syns ærlig talt at vi må få lov til å kalle barna våre akkurat hva vi vil uten at skal få høre her inne at navnet er styggt, kjedlig, gammaldags, pompøst eller white trash.

sønnen min hetter Adrian fordet at jeg liker det, greit nok at det nok ligger på navne toppen, men det er et gammalt internationalt navn. Her inne er jo alt galt. Tar mann et navn fra navne toppen ja da eier vi ikke fantasi. setter vi sammen fler navn da er det hima snikra og pompøse. Bruker vi vanlige norske navn som Ola og Kari da er vi gammaldagse og kjedelige. Ingenting blir vel godtatt her inne uansett tenker jeg. Men hva er egentligt poenget med å kritisere andre sine navnevalg? Vi må da få velge selv!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som nekter noen å velge selv, om man kritiserer et navnevalg. Du sier det jo selv, det er kritikk, ikke å nekte noen. hvorfor føler du for å fortelle hva din egen unge heter?

Skrevet

Fordi at det er ett av de navna som har blitt kritisert her inne som et slik typissk "kjedlig ti på topp navn".

Skrevet

Når folk spør her inne er det vel for å få svar. Hvis du ikke vil vite får du droppe navne-trådene da.

Skrevet

jeg snakker ikke om de som spørr: hva syns du om signe osv. Me de som forfatter egne innlegg som; seriøst går det ann å kalle ungen sin for dette, herrigud så styggt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...