*tornerose* Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Har vært forkjøla i nesten 3 uker nå. Blir bedre, men så slår den til for fullt igjen. Hadde det nå "kun" vært forkjølelse så hadde jeg ikke brydd meg så mye, men er så slakk i tillegg, vondt i ledda, full av slim... Slitsomt!!!!! Noen råd?!!! Hjelper vel ikke å gå til legen heller, får vel ikke noe for det?.... Beklager syteinnlegg, men er så lei!!!!
lillegulletvårt=) Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Huff føler med deg =((( høres ikke noe godt ut ....men jeg må bare spørre om en ting ,for mitt imunforsvar har forandret seg etter at jeg ble gravid ,..jeg har nesten så lenge jeg kan huske vært forskjøla 1 gng i mnd eller minst 1 gang per 2 mnd..og nå ikke vært syk siden jeg ble gravid i januar ...merkelig ....hvordan va du før +??... GOD bedring!!!!!håper du snart blir frisk ,.. klem klem
*tornerose* Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Hei "lillegulletvårt" Tusen takk for sympati og hyggelig innlegg ) Jeg har det nok omvendt, har vært mye mer syk og hatt elendig immunforsvar etter at jeg fikk barn. Før det var jeg så godt som aldri syk. Så immunforsvaret mitt har nok blitt svekket mer etter 2 fødsler og 3 graviditeter.... men absolutt verdt det da (",).... jeg får bare hive innpå med litt c-vit. pluss begynne med solhatt når graviditeten og amminga er over ) Å satse på at immunforsvaret retter seg opp igjen ) Så heldig du er som er blitt friskere nå i graviditeten (har hørt mange andre også sier det, det er nok enten eller, hehe) ) Uff det må ha vært plagsomt å gått sånn forkjølet 1. gang pr. mnd.... får håpe du holder deg frisk og rask etter svangerskapet også ) Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet så går det vel over hos meg også :-) Men er sinn syyyykt lei av å gå sånn å "hangle". Spes. når jeg har 2 små jenter som krever sitt!!!!! Klem fra
Zliss Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Har vært snørrette siden jeg ble gravid jeg... Men ellers har jeg ikke vært noe særlig plaget... Håper du blir bedre snart, ta tran;-)
Janne28 Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Hei! jo jeg ville ha reist til legen for å sjekka meg. jeg begynte å bli forkjøla nå på fredagen og det knyta seg i brystet mitt, fikk nesten ikke puste. da reiste jeg til legevakta og fikk beskjed om at jeg hadde lungebetennelse og fikk antibiotika for det og det hjelper allerede:) så kom deg til legen. du har jo ett virus/infeksjon i deg som ikke forsvinner og da trenger du en antibiotika kur:) Masse lykke til og god bedring!! Hilsen en som er gravid i uke 27 med en gutt i magen her å
*tornerose* Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2008 Takk for d, har ringt til legen i dag så får vi se om jeg får noe for det eller ikke. Håper d går over snart, d er jo sommer ) og skal snart på tur ) Ha en fin dag alle sammen ) KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå