Gå til innhold

Melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har "melk" i brystene, hvordan er denne?? Er 21 uker og har en matolje-aktig væske som kommer ut når jeg klemmer på brystene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss er i uke 27 jeg ...merker ingenting ...men er ikke på klemmer der enda heller ...burde jeg det kanskje ...trodde det kom i løpet av kort tid etter fødsel uansett jeg .--

Skrevet

Jeg er 18 uker, og kan også klemme ut litt væske. Den er helt blank..

Skrevet

Jeg lekker! Er 21 uker på vei. Våkna en morran at t skjorta hadde skikkelig "melkespreng flekk",- mannen min ble helt satt ut:-) Er førstegangs! Men det er helt klar væske,- som smaker veldig søtt. Ble så nyskjerrig at jeg måtte smake!

Skrevet

hehe. fascinerende at du måtte smake :P Mobber deg litt for den. Men søt du er da:) Jeg også er 21 uker på vei og føstegangs. Men har ikke spreng enda. Hjelper bare å klemme ut litt væske når de er ømme.

Skrevet

jeg har lekket blank/hvit væske fra puppene hver dag siden uke 16. er nå i uke 18 og er førstegangs. må bruke ammeinnlegg hele tiden, renner spesielt mye om kvelden/natta. føler meg så tidlig ute med alt, kjente spark fra uke 15, nå er de så sterke at samboeren min kjenner de godt utenpå magen. han synes det er så kos :) men veldi arti at det skjer ting med kroppen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...