Gå til innhold

Jaja...da leter jeg etter en ok bktbil for tida....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...brukt alle og ingen av de er av de nyeste. Skal vente med å kjøpe bil til rundt en halv mill til jeg er ferdig med skolen....da SKAL jeg ha en NY bil....

Disse har jeg funnet til nå:

Peuegot 406

Renault Laguna

Vw Passat

ca 2000-2001 .har sett på en av dem ,så rimelig strøken ut, pen,ren, og lukta godt inni også,det er veldig viktig det også, vitner om at det er skikkelige folk som har had den og stelt pent med den tidligere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med Ford Mondeo??

vi har en 1996 modell og en 2005 modll... veldig fornøyd... billgere en wv, og ikke noe dårligerer...

Skrevet

Skal titte rundt...kjører Ford på kjøreskolen....virker som en grei bil det også...

Tenkt å finne noe fra 2000-2002 ca...pris er jo gså avgjørende....vi har ikke lyst å svi av for mye akkurat i den fasen vi er i nå....pusser opp hus pluss at jeg skal gå skole..

Skrevet

Jeg hadde gått for en mercedes e klasse...får de greit for 100 000 ,men nå vet jeg ikke å de ligger i pris de andre du har sett på da...

Skrevet

Hva med Alfa Romeo? Italiensk skjønnhet.. Vi har en 2001 mod... Beige skinn seter, selespeed, helt utrolig kjøreegenskaper. Som vi dessverre skal snart selge, med et tungt hjerte....

Skrevet

det skjønner jeg godt... den 96 modellen kjøpte pappa når den var ny... ikke noe tull annet enn slitasje... :)den andre er jo bare 3 år..

Skrevet

Hva med Volvo? V70 er jo fine biler, og de får du fra 100 000 kr og oppover. Men ligg unna diesel varianten som er under 2001 modell på V70ene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...