___ Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Min minste har sin siste dag i fammiliebarnehage. Hun som driver det har vært super og vi ønsker å gi henne noe i avskjedsgave men kjenner henne ikke i det heletatt privat. Jeg vet ikke en gang om hun bor sammen med noen. Nå tenkte jeg å stikke innom et spa og kjøpe et gavekort på masasje og behandling. Er det er OK gave eller er det noen grun til at noen ville tatt det galt (hun kan jo altids gi det bort om det ikke er noe hun liker selv). Vanskelig å kjøpe gave til folk man egentlig ikke kjenner.
___ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2008 Så lenge ingen har noe negativt å si drar jeg og handler. Håper hun liker det.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg synes kanskje det var litt mye, men det er jo opp til deg.. Jeg gir en flaske vin tror jeg..
___ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 For å si det sån så har hun vært litt mer en vanlig super. Nærmest fantastisk som reddet oss ut av en veldig vanskelig situasjon mm. Vanligvis er jeg helt enig i at nivå "vinflaske" er mer normalt.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Ja, da blir det noe annet! Da hadde nok jeg kjøpt noe mer også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå