Gå til innhold

har jeg krav på ferie i min situasjon??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet på samme plassen i 1 år. Jobbet 100% i fast stiling i et halvt år, men fikk desverre en sykdom så har bare jobbet 25% nå. Får dekket resten av trygdekontoret. Ser at sjefen har satt meg opp på jobb sånn som jeg har pleid å jobbe nå. Trodde jeg hadde krav på ferie allikevel jeg. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har krav på ferie ja - uansett utgangspunkt.

Skrevet

da må jeg snakke med sjefen tydelig hun heller ikke har peiling på slike ting da!!!

Skrevet

Jeg antar at du selvsagt har satt deg opp på ei ferieliste eller noe sånt på forhånd/i god tid? Du har uansett like mye rett på ferie som alle andre, selv om man ikke kan velge og vrake i tidspunkt noe særlig utover 3 uker sammenhengende mellom mai og september...

Skrevet

Du har krav på ferie, men ikke nødvendigvis i juli. Tror sommerferien kan komme så sent som 15. september eller noe i den dur. Husker ikke datoen helt.

Skrevet

Har du bedt om ferie da? Hvis ikke du har bedt om ferie så setter hun deg selvsagt opp på jobb som vanlig..

Skrevet

Bedt om ferie ja

Skrevet

Så spesifiserte datoer? Fått tilbakemelding på at det er ok? Hvis flere har bedt om ferie samtidig og det ikke lar seg gjøre så har man ikke nødvendigvis krav på ferie akkurat da. Men ring sjefen din så finner dere sikkert ut av det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...