Gå til innhold

Trodde ikke voksing var så vondt....


Bridy og lille øks med umbrako

Anbefalte innlegg

Har vokset bikini linjen til ferien nå, å sitter her med smerte smerte smerte. Området er helt lilla, og dem lurte meg til å kjøpe en dyr krem jeg skulle smøre på.

Det er visst ekstra vondt for gravide med voksing pga hormoner som gjør at hårene sitter ekstra godt og er ekstra kraftige.

Jeg unner ingen denne smerten, så anbefaler ikke voksing i graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voksing er alltid ille første gangen da man ikke vet hva man går til .. Neste gang er sannsynligvis hårene tynnere og mykere om du bruker den kremen du kjøpte. Og de sitter ikke så godt heller :-) Stemmer nok at det er mer vondt for mange når man er gravid.. Men vel verdt det siden det blir "bedre og bedre" for hver gang.. Vokser jo ikke utover ved voksing slik det gjør når man tar høvelen fatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du har det... Tok brasiliansk voksing i forrige uke (dvs alt håret der nede...). Har gjort dette før, men leeenge siden. Og det var sinnsykt vondt!! Men det er alltid verst første gangen. Jeg orker ikke barbere lenger, og har ikke tenkt å komme på føden med vegg-til-vegg teppe, så jeg har tenkt å lide meg gjennom det noen ganger til. Håper jeg har glemt smerten til neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Det stemmer at voksing er verre når man er gravid. I tillegg er det verst de første gangene. Har vokset med i 2 år nå å det er ikke noe problem. Nå skal det samtidig sies at det er ikke alle som er like flinke... Har også blitt kraftig rød å det er fordi de har latt det sitte på for lenge. Hvis dere bor i Sandvika (el Oslo!) foreslår jeg Bonnie Estetica på Sandvika Storsenter på Elixia (treningssenter), hun er utrolig flink samt at hun bruker produkter fra Brasil som er skånsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...