Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satser på at det går like kjapt denne gang som forrige og at jeg får tilhøre denne terminklubben!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, håper også å komme inn her. Det er veldig spennende om det går... Når vi først har bestemt oss for et barn til, skulle jeg helst blitt gravid i går! Er du også utålmodig?

Skrevet

dere er ikke alene, syns jeg ser gravide over alt og jeg er missunelig må jeg ærlig si.

Skrevet

Ja,jeg kan vel trygt si jeg er bittelitt utålmodig:) hehe. Har ikm nå i neste ute og så settes det igang!:) Hvordan er ståa med dere da? har dere barn fra før?

Skrevet

håper jeg også:) Tvi tvi:)

Skrevet

Tror april er en fin måned å få barn i!:)

Skrevet

har ventet lenge på at det skal passe med å få eit barn til.

har sommarferie og skal ta fagprøve om eit par månader+at nå ligger det til rette for at eg skal få meg ein god jobb til hausten.

så da er vi i gang=)

gleder oss veldigt begge to-skulle helst vert gravid allerede!!!

graviditetstesten ligger ute av syne på badet,men kvar gang eg er på do får eg innmari lyst til å tisse på pinnen..

hadde siste mens 25.06.08-så det er jo alt for tidleg enda..men vi venter i spenning!

har ein herleg gut på 2 år fra før.

Skrevet

Ser ikke ut som det blir noen mars baby så da blir det forhåpentligvis april baby:D

Er også utålmodig.... Vil være gravid:) Savner magen, selv om det bare er 1 år siden jeg var gravid sist:)

Lykke til da alle sammen:)

Skrevet

Er bare 1.5år siden jeg var gravid også men savner det ikke noe mindre av den grunn!:) Gøy å se vi er flere med småttiser fra før også!Blir forhåpentligvis noen tette da! Fikk mensen i dag, så da er vi på en måte igang!:) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei :o)

Ønsker også å komme med her. Hadde dessverre SA i ca uke 10 nylig, men håper i det lengste at det skal gå fort å bli gravid igjen, og at det holder "hele veien" neste gang.

Skrevet

Så trist å høre anonym! Men ønsker deg masse lykke til denne gang!

Skrevet

Håper jeg kommer inn her jeg og! Gjør jeg det, blir det i såfall i 1pp, og det blir vårt første barn, så spørs om jeg er så heldig. Jeg lever i håpet:)

Skrevet

Jeg vil og inn her :-)

Håper på bedre lykke neste gang!

Stor klem og lykke til til dere alle!

Skrevet

Jeg har også en følelse av at jeg kommer med her ! ;) Skulle skjedd for 3dg siden i tilfellet ! hihi jente på snart 2 fra før

Skrevet

Spennende dager dette her da:) håper vi alle havner her tilslutt også!

Skrevet

Jeg og vil inn her. Gleder meg sånn til å bli gravid igjen. Synes det var en fantastisk tid og så savner jeg mangen samt ammingen.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...