Gå til innhold

Håper på å komme inn her!:)


Lillypia

Anbefalte innlegg

Satser på at det går like kjapt denne gang som forrige og at jeg får tilhøre denne terminklubben!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, håper også å komme inn her. Det er veldig spennende om det går... Når vi først har bestemt oss for et barn til, skulle jeg helst blitt gravid i går! Er du også utålmodig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg kan vel trygt si jeg er bittelitt utålmodig:) hehe. Har ikm nå i neste ute og så settes det igang!:) Hvordan er ståa med dere da? har dere barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ventet lenge på at det skal passe med å få eit barn til.

har sommarferie og skal ta fagprøve om eit par månader+at nå ligger det til rette for at eg skal få meg ein god jobb til hausten.

så da er vi i gang=)

gleder oss veldigt begge to-skulle helst vert gravid allerede!!!

graviditetstesten ligger ute av syne på badet,men kvar gang eg er på do får eg innmari lyst til å tisse på pinnen..

hadde siste mens 25.06.08-så det er jo alt for tidleg enda..men vi venter i spenning!

har ein herleg gut på 2 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som det blir noen mars baby så da blir det forhåpentligvis april baby:D

 

Er også utålmodig.... Vil være gravid:) Savner magen, selv om det bare er 1 år siden jeg var gravid sist:)

 

Lykke til da alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 1.5år siden jeg var gravid også men savner det ikke noe mindre av den grunn!:) Gøy å se vi er flere med småttiser fra før også!Blir forhåpentligvis noen tette da! Fikk mensen i dag, så da er vi på en måte igang!:) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

Ønsker også å komme med her. Hadde dessverre SA i ca uke 10 nylig, men håper i det lengste at det skal gå fort å bli gravid igjen, og at det holder "hele veien" neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg kommer inn her jeg og! Gjør jeg det, blir det i såfall i 1pp, og det blir vårt første barn, så spørs om jeg er så heldig. Jeg lever i håpet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også en følelse av at jeg kommer med her ! ;) Skulle skjedd for 3dg siden i tilfellet ! hihi jente på snart 2 fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil inn her. Gleder meg sånn til å bli gravid igjen. Synes det var en fantastisk tid og så savner jeg mangen samt ammingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...