Puncky med nr tre i magen Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Albena! Det er veldig barnevennlig og flott feriested. Anbefaler hotellet Kaliopa. Jeg har vært der 9 ganger ;-)
twoboys & a girl Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 albena! hotell flamingo er et familie hotell.
Expat Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 JA ALBENA! Var der (ALENE!) for et par uker siden, det der er helt ekstremt familievennlig! Alle jeg snakket med sa at barna ikke ville hjem igjen...
neste*gang Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 jeg har vært på Golden sands for mange år siden... sitter som et grusomt minne ennå og ikke snakk om at jeg skal tilbake dit... men det var nå forsåvidt barnevennlig på dagen og masse barnefamilier der...bare du ikke går i gatene om kvelden forbi diskotekene for der sto "damene" i kø slik at mennene kunne "kjøpe"... mye mye rølp av ungdommen som var der..
Puncky med nr tre i magen Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Ja, Sunny Beach og Golden Sands er ikke Bulgarias beste steder. Albena derimot! Helt fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå