Gå til innhold

sånne mens smerter jeg har da!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

guri land jeg føler jeg skal svime av snart... smerter i korsryggen , føler meg varm å full nedest i magen, diare , svimmel , sliten,tungpustet å bare 31 uker på vei .... noen som har / hadde det sånn? har ikke sjangs å hente posten en gang ...

hjelp meg med tips:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke så mange tips egentlig, men jeg også har vært sånn i det siste. utrolig slitsomt. =( hjelper ikke å slappe av en gang. er like sliten uansett hva jeg gjør. akkurat i dag har jeg hatt voldsomme mensensmerter. helt forferdelig. men jeg får vel bare holde ut da.

dette er nr to og jeg får bare beskjed om at det er vondere når man skal ha nr to, men blir mer sliten og bla bla. så får vel stole på det da. blotrykk og sånn er jo fint da så.

Skrevet

Jeg ville tatt en telefon til føden, jeg hadde selv smerter og ringte føden og det ble tatt alvorlig.

Både CTG og ultralyd og underlivesundersøkelse...

God bedring...

Skrevet

jøss så bra da=) jeg føler ikke de har gjort så mye med meg da men. mamma var lik som meg og hadde fått infeskjon. min lillebror ble tatt ut 3,5 mnd for tidlig. han er 8 i dag da=)

jeg føler jeg har mast så mye på legevaken og føden i det siste at jeg har gitt opp. jeg får bare gå sånn ser det ut som. jeg har vært på ul og sånn men de ser ikke noe galt med baby. men det er jeg ikke redd for heller. det er jeg som har vondt.

får bare beskjed om at det er vanlig at alt er værre med nr to. men jeg kan ikke skjønne at man skal kunne bli så sliten av å sove, ligge på sofaen og tusle rundt hele dagen jeg. så sliten at noen ganger klarer jeg ikke sitte oppreist en gang.

men men hva får man gjort da? føler ikke jeg blir hørt. mamma fikk også høre at det var vanlig for flergangs at det var vondere, men han var liksom 4 ungen hennes da så hun skjønte jo at her var det noe veldig anneledes. hun også er oppgitt over at de ikke tar prøver av meg en gang bare for å være sikker på at jeg ikke har noe av det samme som henne.

men nå har jeg byttet lege og skal til han på torsdag, jeg vet han er koselig for han har jeg vært hos før. kanskje han vil sjekke noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...