sivanneg Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 hvor tidlig kan man få bekkenløsning eller lignene? å hvordan kjennes det ut? har prøvd lett litt på nette, men forsto ikke så mye av det som sto der.. jeg er bare 14 uker på vei, men har den siste mnd (det har forverret seg nå di siste to ukene) hatt smerter i venstrefoten min... kommer bare helt plutselig, og som regel når jeg legger meg.. det kjennes ut som gangsperre i fra kne'e, å oppover, men det går på en måte inn bak rompa på en måte, å på framsiden på samme måte.. det er så ekkelt for det gjør til tider så ont at jeg ikke klarer bevege foten.. men lurer på om dette kan være bekkenløsning eller noe sånt, eller om det er noe helt annet? å om det er det, er det noe vits dra til legen? hun kan vel ikke gjøre noe med det uansett...? håper på svar.. enten her, eller i postkassa mi:) Mvh, Sivanneg
Endelig-mamma Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Det minner ikke om bekkenløsning slik jeg har den, men jeg vet jo den kan komme i mange formater Og den kan komme tidlig eller sent. Jeg hadde villet tatt en tur til legen og få det sjekket opp. Dersom det er bekkenløsning får du henvisning til fysioterapi som kan hjelpe deg slik at det kanskje ikke gjør så vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå