Gå til innhold

når satte dere opp sprinkelsenga? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo skal hente vår splitter nye brio moon lux sprinkelseng i hvitt i dag. gleder meg så til å sette den opp, men det er vel litt tidlig enda? er bare 23+5 :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. Vi satte vår opp da guttongen ble født. Dvs 1 eller 2 uker før fødselen. Så har den stått oppe hele tia siden. Lille barnebarn har sovet i den når ho har vært her. Og nå sover lillemor i den. Flytta den inn igjne på vårt rom da lillemor var 3-4 uker. Før dette lå hun i vugga, men det var så lavt, og jeg fikk vondt i ryggen av å bøye meg så mye hver natt, så det var deilig da sprinkelsenga kom på plass og med bunnen i det øverste hakket. Flytta bunnen ned da hun var 8-9 mnd. Hun har fortsatt ikke prøvd å reise seg, er nå 11 mnd. Makelig anlagt lita frøken

Skrevet

Den har stått oppe hele tiden da vi ikke gadd pakke den bort når Amalie begynnte med stor seng (i januar).

Men tok den først inn på vårt rom for 2-3 uker siden.

Skrevet

Ho hooo min sambo skal hente VÅR splitter nye brio moon lux sprinkelseng i hvitt i morgen, og da blir den montert opp. Er førstegangs, og 34+1 i dag. Hva som er tidlig eller ikke får en heller avgjøre selv tror jeg :) Kos deg med babysengen, jeg tror det blir ekstra virkelig når senga kommer opp. Gleder meg kjempemasse.

Skrevet

vi satte den opp ca 1 mnd før snuppa kom...jeg sa til samboeren min at dette var så uvirkelig og ikke hadde gått opp for meg enda,så da syns han at vi skulle få den opp,så kanskje det gikk opp for meg..hehe...samme seng som jeg sov i da jeg var liten,for 30 år siden...:-)

Skrevet

satte den opp 1-2 uker før fødsel... synes det er tidlig nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...