~sjiraff~ Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 For å opprette depositumskonto må både leietager og utleier være kunder og husleiepengene må inn på konto i samme bank?!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Trodde dette var vanlig jeg. Mulig jeg tar helt feil da.
jentelykke + guttelykke Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg vet! Det skjedde med meg også. Møter utleier, og så får man avslag. Sleipe i DNB, de tjener ikke på deg vet du hvis ikke husleia blir metalt i deres bank...
~sjiraff~ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Har aldri opplevd at begge må være kunder, og hvertfall ikke at banken blander seg inn i hvordan husleien blir betalt?! Har jeg bare vært utrolig heldig med mine lokale sparebanker da?!
snartgift.no Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Selvfølgelig må det det.. Mye styr å opprette sånn konto og da skjønner jeg godt at de ikke gidder å bruke mye tid for at andre bankers kunder skal bli fornøyd.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Vi ha ikke hatt konto i de bankene vi ha opprettet depositumkonto - en er en lokal bank andre var i Sparebank1 gruppen.
~sjiraff~ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2008 Selvfølgelig må de ikke det. I mine øyne har ikke de en dritt med hvordan husleien blir betalt. Hav om vi hadde hatt avtale om kontantbetaling da? Og hvorfor i all verden må begge være kunder. Har aldri hørt om en bank som har vært så vanskelige før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå