Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 BF vil ikke gi meg ligningen sin fra 07, så da må jeg sende inn søknad til NAV slik at de kan beregne bidrag, og hun dama sa det var 6 mnd ventetid for å evt få godkjent en slik søknad!! Er det mulig???
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 trodde det var 1 mnd behandlingstid hos nav jeg...Gikk i underkant av en mnd her hvertfall...6 mnd er jo helt sykt!!
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Nei, hun sa 6 mnd til meg ja.. Har jo ventet nesten 3 mnd for å komme inn til mekling også, får jo ikke levert noen søknader før vi har fått meklingsattesten, så kan vel regne med at jeg får det jeg har krav på om 1 års tid da :s
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Det er nok dessverre slik mange plasser.. Jeg ventet et år før Nav greide og beregne bidrag for sønnen min.. Søkte i juni i fjor og fikk svar denne mnd i år.. Helt sykt at det er så lang behandlingstid.. Men det kan nok variere litt fra sak til sak.. Min sønns far har bodd i utlandet en periode og derfor var det nok ekstra lang tid for min del.. Men du får bidragsforskudd i det minste.. God sommer:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå