Bruble Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Vi skal flytte til helga.. og på lørdag kommer gubben hjem fra jobb med lastebil... Til da må jeg ha pakka, rydda og vaska her.. Aller helst må det ikke være noe igjen å gjøre, utenom å bære ut og vaske over gulvene. Tror dere jeg klarer det til fredag?? Alene med to unger? Uten hjelp. Har på følelsen av at dette blir en lang og stressende uke gitt.
Sivalur Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Man klarer det man må!! Men kan ikke si jeg misunner deg. Ikke mulighet for å få hjelp til barnepass i det minste? Lykke til hvertfall!! Flytting er stress - men gøy når man er kvitt det gamle huset og begynner å komme i orden.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Klart du klarer dette! Gi barna en eske hver til å pakke lekene sine i(om de er gamle nok til å klare det da). Er jo lenge til fredag da:)
*Andreapus* Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Hvor gamle er ungene da? kan du ikek få noen til og passe de bare litt engang? Noen nabojenter som kan ta dem med på trilletur\lekeplass?
Bruble Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Ungene er 1 og 3 år... er kanskje liiiitt hjelp i støsta.. mens stikk motsatt i minsten.. Største er i barnehage på dagen da... Og ingen hjelp til barnepass i det hele tatt... Aner egentlig ikke hvor jeg skal begynne en gang... har ikke neo rom jeg kan rydde og vaske ut for så å sette ferdig pakkede ting i... Alle rommene er i bruk.. Ja, åsså er jeg uten sertifikat og bil.... så allt som skal kastes må og stå her.... Jaja.. får bare hive meg rundt her nå gitt.
Prinsemammaen Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Ikke for å få deg til å miste motet eller noe.... Men det er VELDIG tidkrevende å flytte! Spørs jo hvor mye stæsj dere har, men tror nok dessverre at 4 dager med 2 barn blir litt vanskelig..... Jeg vet dette fordi vi nettopp har vært gjennom det samme. Man har som regel mye mer ting enn man faktisk er klar over. Og spørs jo hvor stort dere har det også. Å vaske ut av en leilighet/hus tar tid! Men om du ikke jobber, så kan det vel gå! Og prøv å få noen til å trille tur med barna! Det hjelper mye å være alene! Lykke til!! :-)
___ Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Ja, jeg tror du greier det, og ja, jeg tror du får en lang og stressende uke ;-). Lykke til.
Bruble Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2008 Vet at det er tidkrevende ja. Er ikke første gangen vi flytter. Mesteparten av de store tingene skal selges, så de forsvinner ut på fredag en gang... Er vel mest småtteriet jeg gruer meg til.. for det er mye og jeg vet liksom ikke hvor jeg skla begynne heller:p Men ferdig blir jeg nok... I værstefall må jeg hit å vaske neste helg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå