Nina_J Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Alt så kjempefint ut! Vi venter en liten gutt til Jeg var SÅ sikker på at det var jente denne gangen, men vi så helt tydelig en tisselur i profil Så nå blir det å pønske ut et guttenavn. Vi hadde jo jentenavnet klart Blir koselig å hente ned alle klærne fra mørkeloftet å se over de, men skal vente mange uker ennå...tenkte å vente til permisjonen starter, om jeg klarer. Jeg fikk forresten rett på termindato Jeg var sikker på det ble 28.november, men legen trodde ikke jeg var så langt kommet, men målene som jordmor tok i dag viste nøyaktig 28.nov! hihi
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Så fantastisk:-) På torsdag er det min tur..Gruegleder meg! Jeg har hatt en guttefølelse lenge, men nå er det gått over til å bli jentefølelse:-) Spennende!!
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Så kjekt, jeg fikk flyttet ul terminen min til 17 nov, mens terminen tilsier 26. Men mindre ventetid på meg, så kan vel ikke klage Blir guttebaby her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå